Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Fanny - 15 november 2010 18:42

  

Jag är med och tävlar hos Sjubarnsmamman om en av dessa 4 produkter från Whiteaway.se!...Va med du med!
Tävlingen avslutas 26/11 kl.18.00

Av Fanny - 15 november 2010 17:08

Nu e jag äntligen hemma efter en lång arbetsdag... Vi har fått i oss lite mat... E helt slut...men får snart ta hand om disken... Ingvar har lagt sig för att vila...


Idag skickade jag in en ansökan om att Ingvar ska börja på en svetsutbildning... Jag hoppas så otroligt mycket att han ska komma in..Håll alla tummar ni kan... Denna svetsutbildning kommer att gå på kvällar, vilket e perfekt.... Man kan alltid få hjälp med barnpassning om det krockar med mitt jobb... Detta hade varit så perfekt...Så snälla låt han komma in... Bara att hålla alla tummar jag kan... Nu har han fått sökt i alla fall, mer kan man inte göra...


Ikväll blir det en lugn tv kväll framför paradise hotel, halv åtta hos mig och top model... Ska även hunnit med att få badat Alicia...

Man går inte sysslolös i alla fall..:)...


Tindra är snart tio månader och hon gick två steg utan att hålla sig i något idag..Min stora tjej..Det går så fort när dom väl lärt sig :)....


Imorgon e jag ledig, men ska på möte på jobbet imorgon... Alicia ska till dagis i vanlig ordning imorgon...


Vill få pengar nu, så att man kan åka in och handla klart julklapparna.. Alicia e i allafall nästan klar, skönt de... I år blir det inte lika många julklappar som förra året..De tycker inte det e roligt om de får för många paket... Alicia har fått dyra paket... Vill få köpt klart alla paket så att man slipper tänka på det sen... Pengarna jag får precis innan jul vill jag använda till att handla på mellandagsrean..vill ju så himla gärna ha en sony ericsson x10 mini pro...Just för tillfället har jag ingen telefon, man känner sig lite handikappad utan en, men men... Har sjukt mycket räkningar att betala nu med, suck...nu när det e jul och allt...men men...så e det, inte mycke att göra åt...Känns i alla fall skönt att jag fått köpt en hel del julklappar & jag har bestämt vad jag ska köpa till de flesta...


Lyssna på denna låten..tycker den e sjukt bra:

Eliza doolittle med pack up


Puss & kram

Av Fanny - 15 november 2010 06:15

Fy, va trött jag e... Snart dax att knalla till jobbet..Jobbar en lång dag idag... Hade hellre krupit ner under täcket igen... men men..Hoppas på en lugn dag, sådär lagom lugn...Det får inte vara för lugnt och det får inte heller vara för mycket att göra...Lagom e bäst... Nu ska jag ta och packa väskan.... Hörs ikväll igen..


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards