Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under juli 2010

Av Fanny - 31 juli 2010 22:03

Såg just på en jättebra film...

The Wronged man


 


Har fått mig en ny kamera idag...Ingvar ville så himla gärna byta med henrik så att han skulle få sig en blueray spelare... Ville inte byta bort min kamera egentligen för jag gillade den, men gjorde det för Ingvars skull..hoppas denna kameran e lika bra. Det e en Nikon coolpix s3000..aja, nu har vi ju en blueray spelare i alla fall...får se hur länge vi behåller den ;)...


Nu ska jag slänga på en film till...


Skriver mer imorgon...


Puss & kram

Av Fanny - 31 juli 2010 18:18

Jag har kommit på att det e faktiskt riktigt roligt att blogga   ...

Det e så himla skönt att få skriva av sig... Vill man inte läsa det jag skriver så behöver man faktiskt inte heller läsa, så enkelt e det... Det e roligt att se att det faktiskt e en hel del som faktiskt läser min blogg   ...


Nu på sista tden har bloggen inte handlat om så positiva saker, men det e så jag mår nu och jag måste få skriva av mig, det e ju faktiskt MIN blogg...När jag mår bättre skriver jag om nåt annat, men försöker få in lite positiva saker i min blogg med...


Mår fortfarande inget bra, e yr och skakig, men har faktiskt varit ute i några timmar idag. Satt o tjötade hos grannarna en stund förrut och va hos svärmor en sväng...Måste få komma ut lite. Blir ju inte bättre av att jag bara sitter inne, men det e så obehagligt när jag känner att jag inte har någon kontroll över min kropp...


Pappa, josefin och Louise var här en stund förrut. Alicia blev så glad när Josefin kom. Hon älskar att leka med Josefin. Louise satt och gosade med Tindra och jag fick pratat med pappa lite..Va riktigt skönt faktiskt att få pratat med honom. Va kul att han kom och intresserade sig för hur jag mådde...Kändes som han förstod mig...Lite tråkit bara att mamma inte kan komma och hälsa på..men men..det e som det e....


Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och njuta av min vackra och underbara familj...  


E lite nyfiken på vilka det e som läser min blogg. Kan ni inte skriva en rad i gästboken eller som kommentar om vem ni e..Hade varit skoj...


Jag bjuder på ett klipp ifrån igår när Alicia matade Tindra med glass :)...


Av Fanny - 30 juli 2010 21:44

så, då kom man precis hem ifrån sjukan...Tack coffe för att du körde...Läkaren gjorde i alla fall massa neurogiska kontroller, inget att anmärka på sa han...Har lågt blodtryck och snabb puls...Det e väl antagligen ångesten som gör att jag mår dåligt...Läkaren förstod mig faktiskt ganska bra...Kan dröja ett tag innan jag känner mig bättre av dom nya tabletterna, men han tyckte jag skulle ge dom en chans. Vill bara må bra..Vill inte vara yr längre...Vill inte vara ostadig längre...suck..men får försöka tänka positivt...Inte lätt när man har två barn som vill ha ens uppmärksamhet. Både Tindra och Alicia har varit så jobbiga idag..dom har bara gnällt, inget har varit bra...dom har väl kännt på sig att jag inte mått bra...får hoppas på att jag mår bättre imorgon, får se om jag klarar av att gå ut då...


Nu ska jag bara mysa med hjärtat. Tänkte att våra barn skulle sova, men Tindra vaknade precis... Det e så att ha barn..men älskar dom mest över allt annat, mina flickor...


puss & kram

Av Fanny - 30 juli 2010 19:02

Idag har jag verkligen mått jättedåligt..varit så yr att jag inte kunnat stå på benen...Har mått kraftigt sämre i flera dagar nu...Har stickningar i händer och fötter...Vet inte om detta bara beror på ångest? Tänk om det e något annat i min kropp som inte e som det ska?? Ska man må såhär?? Vad e det för fel? Åker jag till lasarettet e jag rädd att inte bli tagen på allvar...suck...Vill bara må bra....

Av Fanny - 30 juli 2010 14:43

Känner mig sjuk..e yr i huvudet och mår illa...ingen matlust har jag heller. Har haft detta i några dagar nu, så går det inte över inom några dagar så blir det läkaren..


Gör inte mycket annat än att sova, har ingen energi, orkar inte nåt....

Nu ska Tindra få lite att äta, sedan blir det till att slappa framför en film :)...

Av Fanny - 29 juli 2010 21:58

Har precis kommit ut ur duschen...

Har legat i soffan och sätt på film...

The last song, en sjukt bra film...Rekomenderar den starkt om man gillar Drama, gripande filmer och lite romantik :).  Miley Cyrus är en av huvudrollerna.

Den handlar om:


Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skiljde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon fortfarande arg på sina föräldrar, särskilt hennes far.
En dag så beslutar hennes mamma sig för att det skulle ligga i allas intresse om hon skickade Ronnie tillsammans med hennes yngre bror Jonah till Tybee Island under sommaren, så att hon kan få chansen att få umgås med sin pappa. Ronnies far, som är en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv på Tybee Island. Han är helt fördjupad i sitt arbete att skapa ett konstverk, som kommer att bli mittpunkten i en lokal kyrka. Ronnie lyckas senare hitta något som både hon och hennes pappa har gemensamt - och det är musiken


     


Nu tänkte jag se på sex and the city 2...


Puss & kram

Av Fanny - 29 juli 2010 17:09

Har inte orkat blogga idag...Har varit så sjukt trött och kännt mig yr...så har typ sovit bort hela dagen...Började med dom nya tabletterna igår kväll så kanske därför jag känt mig konstig...


Alicia har precis käkat pyttipanna.  Jag och älskling ska käka taccos sen, ska bli gött...Tindra ligger på golvet och drar sig runt...Min duktiga tjej...


Puss & kram

Av Fanny - 28 juli 2010 21:48

Finns det någon som har en badstol att sälja??

Är ute efter nåt liknande som denna på bilden.


 


Blir nog snart sängen för min del...e så trött...

Såg på friidrott en sväng förrut..Det gick inge bra för Carolina klyft. Men väntade mig inte det heller. Det va synd att hon slutade i 7 kamp...


Godnatt på er...

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards