Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under april 2011

Av Fanny - 30 april 2011 23:00

Slänger in ett litet snabbt inlägg innan jag går o lägger mig...


Som ni förstod med mitt tidigare inlägg så har jag inte mått bra idag... Aldrig att jag tar en sån tablett igen, usch säjer jag...

Har suttit ute i solen hela eftermiddagen o tagit det lugnt.. Har även fått tvättat massa... Va massa tvätt... Men nu har jag fått vikt all tvätt o lagt in det i respektive garderob... Skönt att slippa tänka på det imorgon... Hoppas på att jag mår bättre imorgon o att det blir lika fint väder :).. Har blivit rejält solbränd idag, härligt :)...


Ikväll har vi bara slappat... Tog en härlig dusch med min andra hälft :)... och nu har jag legat o läst en stund...


Nu ska jag hångla upp kudden :)...

Puss & kram

Av Fanny - 30 april 2011 11:35

Fick några jäkla tabletter igår av läkaren som jag skulle ta morgon o kväll...

Aldrig mer...

Tog en igår kväll...

Jag kände mig påtänd o full... Kunde inte stå på benen, va även samma i morse... Har sovit o sovit... e något bättre nu, men känner mig fortfarande full.. usch... läste om tabletterna...de e knarkklassade i USA... fy fan säjer jag.... Nu håller jag mig till mina vanliga tabletter...


Så, idag blir det lugna puckar.... Går ut o sätter mig i det fina vädret sen... Behöver luft.. Har även tvättstugan idag..måste få tvättat, har tonvis med tvätt...


Hoppas ni andra mår bättre än va jag gör..

Puss & kram

Av Fanny - 29 april 2011 20:12

Vilken dag vi haft idag..verkligen fullt upp...


Åkte härifrån vid halv tio... Hämtade upp min syster... Vi åkte direkt till besiktningen för att göra en ombesiktning... Det tog två min så fick bilen godkänt med blankt papper :)... Underbart... E supernöjd med bilen...


Efter besiktningen så va det dax för ett läkarbesök för mig på carema... Fick träffa en superbra läkare.. Han kommer nu vara min läkare... Nu ska jag sluta med min ena sort tabletter som jag blir väldigt trött av... Fick istället en annan sort som ska vara bra mot min ångest & oro... Får hoppas att den hjälper :)... Håll tummarna..

Han sa att om jag inte klarar av att jobba så sjukskriver han mig.. Vi skulle ha telefonkontakt så det känns tryggt.. Men jag VILL jobba.. Jag ska inte ge upp...vill bli bra... Vill bli den gamla glada tjej som jag egentligen e...


När läkarbesöket va över så åkte vi till överby.. Min fina syster ville dit :)...

Jag hade presentkort på hm för 600 kr så fick handla kläder till barnen+ solglasögon till mig... Måste ha det när jag kör bil...

Va en trevlig dag på överby iallafall...

Lite bilder ifrån dagens inköp :)..

Tindras kläder:


Alicias kläder:

 


Nu ska jag slappa resten utav kvällen..

Puss & kram

Av Fanny - 28 april 2011 14:04

En riktigt härlig dag har vi idag :)... Alicia har varit på dagis idag... Har varit ute med Tindra en stund.. Hon älskar verkligen att vara ute... Kan sitta i sandlådan i timtal :)...Mitt lilla sandtroll :)...


Har precis fått dammsugit nu och nu står maten på spisen :)...

Snart dax att gå till jobbet...

e så sjukt allergisk.. Får gå till apoteket sen o köpa mig allergitabletter... Får testa ett par receptfria tills jag får mediciner på resept...


Imorgon ska jag till carema... Får se va läkaren säjer om mig :)... Tröttsamt att träffa olika läkare hela tiden...men men...så e det...


Hörs ikväll igen...

Puss & kram

Av Fanny - 28 april 2011 08:25

Godmorgon på er :)...


Ska snart lämna Alicia på dagis.... sedan blir det nog att slappa innan jag börjar jobba :).. Ser ut att bli fint väder idag, härligt :)..


Skriver mer senare när jag vaknat till liv :)...


Puss & kram

Av Fanny - 27 april 2011 19:50

Idag har jag jobbat hela dagen... Dagen började sådär bra, men men...

Jobbar kväll imorgon o efter det e jag ledig i tre dagar då jag tagit semester hela helgen... Behöver de, då jag inte mår så bra :(...


Imorgon blir vi bilägare :)... Bilen besiktades igår o den fick två tvåor, så han lämnade in den på service så nu har dom fixat bilen... så nu e den kanon... Skönt att få köpt en bra bil för en gång skull... Vi e jättefattiga efter att vi köpt bilen, men det får vi stå ut med... Behöver verkligen en bil...så vi kan ta oss någonstans... Detta kommer kännas otroligt skönt....


Sov en stund förrut då jag varit sjukt trött idag så nu e jag som en ny människa :)...


Nä, nu blir det mys framför tv:en...

Av Fanny - 26 april 2011 13:57

Börjar snart jobba nu... Jobbar kväll... Hatar att jobba kväll.. men hoppas på att det går bra...

Ska ta o fixa iordning mig o sedan slappa...


Puss & kram

Av Fanny - 25 april 2011 22:33

...på påskgodis... Finns hur mycke godis som helst... Det e inte ens gott längre, man äter bara för att det finns... Får nog gömma det på något bra ställe o ta fram det till helgen igen...


Jag har såååå ont....

Har soleksem över hela armarna...ajajajaja... o e sjukt allergisk just nu... så får bli ett samtal till farbror doktorn imorgon...

Men underbart med sol...


Imorgon e det dax för jobb igen...


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards