Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Fanny - 30 juli 2011 21:25

Igår hade vi en heldag på skara sommarland :)... Det va verkligen jättelyckat. Alicia vågade åka hur mycke som helst så som gruvbanan som är en variant för berg och dalbanan...och en sk. flumride :)... Hon åkte massa saker om och om igen... Det va lagom med folk...Inga köer... Vädret va perfekt... Alicia va jättemodig i vattnet och ville åka vattenrutchkanor... Sedan på kvällen så åkte vi till Therese och Daniels stuga för att grilla innan hemfärd :)...

Va hemma runt tolv i natt... Och jag kan säja såhär, jag va sjukt trött... Hade inte klarat att köra många mil till...Hatar att köra när det e mörkt...


Här kommer det lite bilder ifrån dagen:

                                                                                   


Idag åkte jag och syster till överby.. Hade sådär stor lust, men va gör man inte för världens bästa syster :)... Hon fick då köpt en massa grejor :)...


Vilket väder det varit idag...Så varmt..

Blir det fint imorgon så blir det stranden :)..


Hoppas ni andra har en härlig helg :)

Puss & kram

Av Fanny - 28 juli 2011 21:37

Ååååå va jag älskar solen...

Har legat vid stranden hela eftermiddagen och badat massor :)... Man får passa på :)... Har fått massa färg :)


Imorgon blir det skara sommarland...

Ska bli hur kul som helst :)... Alicia tycker detta ska bli jätteroligt... Hoppas på bra väder...


Får nog ta och packa lite nu inför morgondagen...


Hoppas att Tindra sover bättre i natt... Dumma tänder som håller på att komma upp...


Natti

Av Fanny - 27 juli 2011 23:25

Här kommer det lite bilder ifrån dagen på stranden

       


En tokig Tindra som fick för sig att åka bil på bordet :)


Skitgrisar :)... Tindra e inte rädd att få skit under naglarna :)

 



Tindra innan sängdax


 

Så här kan man oxå somna :)

 


Tindra & Alicia med moster Josefin :)    Natti natti

Av Fanny - 27 juli 2011 18:30

Åååå va jag längtat efter detta väder... Har varit strålande sol hela dagen...

Har legat nere vid stranden i några timmar och barnen har fiskat krabbor... Alicia älskar att fiska krabbor :)...


Nu sitter vi ute på gården... Vi ska grilla och spela kubb :)... Härligt med semester!!

Har varit ute precis hela dagen :)... Man får passa på...


Hoppas att Tindra sover bättre i natt... Hon håller på att få tänder... Hon bara skrek igår kväll... Det gick inte att få henne lugn... min plutt... efter alvedon så somnade hon i alla fall, men har vaknat till och från... Man känner sig så hjälplös när hon blir så ledsen...


Nä, nu får jag gå ut till dom andra :)

Puss & kram

...

Av Fanny - 26 juli 2011 22:15

Fy, va svårt det e att komma på rubriker ibland :)....


Idag har det varit en lugn dag... Alicia vaknade typ innan fem i morse och vägrade sova och sen väckte hon Tindra så morgonen va sådär kul...

När vi hade käkat och piggnat till så åkte vi ner till mina farbröder en stund.. Det va trevligt :)... Barnen älskar att vara där :)..


Sen när vi kom hem va både jag och Tindra jättetrötta så då la vi oss och sov middag en stund :)... När vi vaknade va det sol ute :)...Underbart...

Sen har vi varit ute hela eftermiddagen+tidig kväll... Barnen e som nöjdast när dom får vara ute...


Nu ska vi snart åka till skara...Får se om det blir på fredag eller lördag beroende på vädret...:)...


Det e underbart med semester :)...

Puss & kram

Av Fanny - 25 juli 2011 19:16

...finaste svärmor och svägerska för eftermiddagen i uddevalla... Skönt att komma hemmifrån lite.. Har inte handlat nåt direkt, bara lite mat och en superfin bh och  :) ett par skor till Alicia...Får se hur länge dom e hela...


Nu blir det att slappa resten utav kvällen...

Puss & kram

Av Fanny - 25 juli 2011 12:32

E sååå sjukt trött på detta väder... E uttråkad till tusen...

Vill hitta på nåt... Blir så rastlös av att bara sitta hemma...


Nu har jag i alla fall dammsugit och dammat och vattnat blommorna :)... Måste ju fördriva tiden med nåt...


Hoppas ni andra har en mer underhållande dag än va jag har..

Puss & kram

Av Fanny - 24 juli 2011 18:39

Kan inte detta gråa väder gå över... Vill ha sol :)....


Idag fick jag en lång sovmorgon..härligt...


Fick en glad överraskning idag. Pappa och syster Josefin kom på besök.. De va här i några timmar.. Alicia va överlycklig :)... Så det va kul att ni kom på besök :)...


Jag har även hunnit med att tvätta och bäddat rent i alla sängar... Tänkte börja på allvar idag att få Tindra att börja ligga i våningssängen... Får se hur det år...


Va en stund hos svägerskan förrut och fick tjötat lite :)...Alltid trevligt... Måste komma utanför väggarna lite... Alicia e kvar ännu och leker med sin Basse :)...


Nä, nu ska jag ta tag i disken..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards