Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Fanny - 30 september 2011 22:37

Läser överallt att det e varmt och soligt... men inte här...Det e bara dimmigt...Jättetråkit tycker jag...Sol, kom fram :)...


Idag e Alicia lite krasslig... Hon hade lite feber imorse och hon hostar tills hon spyr :(...Min skrutt... Så vi har haft det mysigt här hemma idag :)...

Nu ikväll har jag jobbat... Jag va riktigt rädd när jag körde ute i skogarna i dimman...Man såg inte mycke framför sig..usch...Men jag överlevde kvällen...

Upp tidigt imorgon...för mera jobb... men det ska nog gå bra :)...


Ha en härlig kväll...

Puss & kram

Av Fanny - 29 september 2011 18:41

Idag har Alicia varit på dagis och Tindra varit ledig :)...

Har återigen fått skurat alla golv...Mina barn måste tro att jag älskar att städa... Har fått torkat av lite skåp och dörrar...

I eftermiddag har jag varit på p-möte...

Nu sitter jag här och bara slappar...


Nu har vi en fungerande hemmatelefon igen, så nu kan ni ringa :)... Har ni en hemmatelefon eller har ni bara mobiler?? Jag kanske e gammaldags som har en fast telefon, men tycker man ska ha det :)... Vill inte vara anträffbar hela tiden då jag inte ger ut mitt mobilnummer till vem som helst...


Nu e snart vinterkläderna till barnen köpta... Ingen billig historia... Varsin superfin overall, varsin vinterjacka...bara termobyxor kvar så har dom två st set :)...


Nu ska jag spela lite med Alicia...

Puss & kram


Av Fanny - 28 september 2011 16:55

Idag ville jag hitta på nåt skoj med Alicia...  Så jag, Yvonne och Louise åkte till trestad lekland med Alicia:)... Det va jättelyckat... Först va hon livrädd, men sen vågade hon åka alla rutchkanor (stavning)... Vi lekte oss alldeles svettiga, men kul hade vi :)... Alicia e väldigt nöjd med denna dagen...

När vi kom hem så va det dax att åka ut till BVC med Tindra för vaccination och läkarundersökning... Hon är 56,5 cm lång och hon väger 13,1 kg :)...Min stora tjej...

Nu står lazangen i ugnen och sen blir det att slappa resten utav kvällen :)...

Hoppas ni andra haft en härlig dag..

Puss & kram

Av Fanny - 27 september 2011 23:00

E trött efter en arbetskväll... Så nu blir det snart sängen :)...

Nu e jag ledig i två dagar :)...

Imorgon e tanken att jag ska ta med mg Alicia till trestad lekland :)... 

Tindra ska även Till BVC imorgon för spruta och läkarbesök.. Det ska nog gå bra :)...


Hoppas ni andra haft en härlig kväll...

Puss & kram

Av Fanny - 26 september 2011 20:01

...framför tv:en...Det e inte dumt :)...


Har jobbat en kort dag idag, bara till halv 2 :)...Sedan va det iväg till Lysekil där det väntade en cellprovsundersökning...Det gick bra... Ska även testa på andra p-piller nu...För här ska det inte bli några mer barn :)...


Imorgon jobbar jag kväll... Ganska skönt :)...


Ha en härlig kväll...

Puss & kram

Av Fanny - 25 september 2011 21:55

Denna dagen har varit lugn.. Fick sovmorgon..Sen blev de lite städ innan vi begav oss ut i det vackra vädret :)...

Såg på showen med Mia skäringen förrut...ååå va jag gillar den kvinnan :)...


Måste bara säja att jag älskar mina nya jeans som jag fick köpt i fredags :)... De är höga så att inte "bullmagen" syns :)...


Nu ska jag lägga mig och läsa en stund...Ska upp tidigt till jobbet imorgon och barnen ska till dagis...

Ska även till gyn där jag ska göra en cellprovskontroll...Lite smånervös för de... Men det ska nog gå bra...


Ha en härlig kväll..

Puss & kram

Av Fanny - 24 september 2011 11:16

Åååå va skönt det e med helg :)....

Direkt efter jobbet igår så åkte jag, louise och yvonne till torp. Fick köpt mig ett par jeans och en tröja och ett linne :)... Inte ofta jag köper nåt till mig själv så nu tänkte jag att jag skulle unna mig det :)... Men får alltid dåligt samvete efteråt... på kvällen va det kräftskiva hos grannen...Men stannade inte länge... Va trött och hade ingen lust alls att vara social... Så jag gick ha la mig istället :)...

Louise kom hem jättefull :)... Har aldrig sett henne så förrut... Hon ramlade ur sängen och välte ut vatten över hela sovrummet... Hon låg på sovrumsgolvet och sov hela natten bland massa vatten :)...Men nu mår hon som hon förtjänar :)...


Det va meningen att vi skulle ta oss en tur till Kungsbacka idag för att hälsa på kusinen med familj, men de mådde inte bra... Alicia blev så besviken så vi åkte ut till Lysekil en stund... Barnen fick lekt av sig i lekparken och vi gick runt i stan en stund... När vi kom hem blev det lite fika på gården...


Och nu ligger jag här i soffan och ser på missade idolavsnitt :)...

Ha en härlig dag..

Puss & kram

Av Fanny - 22 september 2011 21:11

Nu e det inte långt kvar tills jag tar helg...en lång arbetsdag väntar imorgon innan helgen....

Det händer en massa roligheter i helgen :)... Börjar ledigheten med att åka in till Uddevala...skoj :)....


Idag har jag varit en bra medmänniska..Visst hjälper man nån som mår dåligt?? Det finns så många bra människor i lilla Brastad :)...tror inte det varit på samma sätt i gbg eller sthlm :)...


Nu ska jag mysa ner mig i sängen...

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards