Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Fanny - 28 februari 2011 22:44

Vet ni vad jag hatar??

Det e när Ingvar köper hem en massa godsaker... Jag har inte karaktär nog att stå emot... Men nu Fanny Samuelsson... Nu ska jag fylla min nya fruktskål med massa frukt :)... Jag MÅSTE sluta med detta onyttiga... Vill i alla fall gå ner 10 kg innan bikinisäsongen... Kan jag inte få det??

Älskling; göm alla godsaker... Jag ska INTE ha sånt... Jag ska bli smal igen :)...

Louise, du e min motivation... Kan du, kan jag :)...Love you :)


Jag har blivit en riktigt glasögonorm nu :)... Jag håller på att vänja mig vid dom.. Får ha dom några timmar åt gången, blir illamående av dom... Men tar ett tag att vänja mig vid dom...


Har fått duschat Alicia flera gånger i kväll.... Det bara rinner ur henne.. Min stackare :(...


Min familj betyder allt för mig... Utan er hade jag inte överlevt :)


Tack för mig...

Puss & kram





Av Fanny - 28 februari 2011 19:43

Idag har det varit en riktigt lugnt dag... Gick upp med Alicia i morse för att lämna henne på dagis... Där fick hon sedan träffa en talpedagog, så hon ska få lite hjälp med talet :)... Tror att detta blir jättebra :)... Sedan ringde dom ifrån dagis när Ingvar va på väg ner och sa att vi måste hämta henne så fort som möjligt... Hon va jättedålig i magen... Visst e det underbart? Alltid e det nåt...

Har legat i soffan och läst större av dagen :)... Underbart... Har nu läst ut min bok, köpte den i fredags :)...Men har inte bara slappat.. Har fått dammsugit och skurat alla golv :)..

Har varit en riktig skön ledighet....men imorgon börjar allvaret igen :)...


Ikväll e det min tv kväll :)


Puss & kram

Av Fanny - 27 februari 2011 19:49

Nu börjar snart tv kvällen :)....

Först solsidan och sedan big brother live :)...


Annars så har det varit en lugn dag... Har legat och läst och slappat mest hela dagen :)... Härligt...


Nä, har inte mycket mer att skriva...

puss & kram

Av Fanny - 27 februari 2011 13:03

Det e så otroligt skönt att jag e ledig i helgen... Att inte behöva ut och köra i denna halkan.... Så va ska man hitta på idag?? Städa kanske?? Ja, det får det nog bli :)....

Annars blir det nog att ta det lugnt framför en bok :)...


Skriver mer senare...

Puss & kram

Av Fanny - 26 februari 2011 09:43

E så otroligt härligt att jag e ledig idag :)... Speciellt när jag kollar ut och det e isgata ute... Så idag blir det att mysa inna hela dagen..underbart :)...

Tänkte att förkylningen skulle gå över snart... Har fått en sån jäkla rethosta, usch säjer jag... Men nu e jag ledig i tre dagar så jag får kurera mig....

Skönt att vi åkte till torp igår så att man bara kan vara hemma idag och slappa...

Alicia vaknade innan fem imorse.... Vet inte när hon somnade om, för nu sover hon i alla fall :)...

Idag är det den sista deltävlingen i melodifestivalen :).... Spännande :)


Ni får ha en underbar lördag...

Puss & kram

Av Fanny - 25 februari 2011 19:27

E heeeelt slut... Vilken dag... Först så har jag jobbat hela dagen... Sen ringde Louise o undrade om vi kunde åka till torp idag istället för imorgon och självklart kunde vi det  :)...

Så nu har jag fått hämtat ut mina glasögon... De e gööör snygga :)...Men otroligt ovant... Ögonen e inte riktigt van vid dom än, men har helgen på mig att vänja mig vid dom :)...

Fick även köpt våran efterlängtade hylla som vi ska ha i vardagsrummet där jag ska ha mina böcker och fotoalbum osv :)... Underbart... Det kommer bli jättefin...

Fick även köpt en hemmatelefon så nu kan ni ringa oss :).... Va köpte jag mer?? Jo, ett par skitsnygga svarta byxor på vero moda :)... Jag och Louise köpte likadana... Fick även köpt några långa linnen på gina :)... Va på bokrean och köpte lite böcker till mig  och barnen :)... Älskar bokrea... Louise köpte massa kläder till sig :)... Alla hennes kläder är för stora så hon får köpa en helt ny garderob :)...


Ingvar har nu fått fixat sig big brother live så nu e han nöjd :)... Själv tycker jag det e lite onödigt, men men...


Nu har vi haft fredagsmys med pizza, mums :)... Va länge sedan vi beställde pizza... Det va super gott :)...


Ingvar sitter och försöker få ihop bokhyllan :)... Han e duktig han... Det e så många delar, så det tar nog ett tag..:)


Nu blir det tv mys med let´s dance :)


Puss & kram

hmm

Av Fanny - 24 februari 2011 21:06

Ligger här i soffan och slappar och väntar på att big brother början :)... Tänk att man sitter uppe bara för att vänta på att ett tv program ska börja :)... Men det e ju såååå kul :)...


Imorgon e sista arbetsdagen denna veckan... Underbart ska det bli... Slutar tidigt imorgon, 14.00 :)... Underbart :)... Sedan e jag ledig i hela tre dagar :)...

På lördag e det tänkt att att jag ska åka till torp med pappa o Louise :).... kul kul...

Annars blir det nog bara att slappa och mysa hela helgen :)...


Puss & kram

Av Fanny - 24 februari 2011 18:15

Har jobbat hela dagen idag...Efter det har jag ätit & diskat efter det och tillsist vikt massa rentvätt... Hatar att vika tvätt...men nu e det gjort :)....

Idag har det gått riktigt bra att jobba :)...l


Orkar inte skriva nåt längre inlägg.... e helt slut... Nu blir det bara att slappa framför tv:en...


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards