Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under december 2010

Av Fanny - 31 december 2010 13:13

Nu e nyårsstädningen i stort sätt klar... Har plockat, dammusit och skurat alla golv...Härligt :)...Ska bara torka av lite skåpsluckor i köket och diska det lilla som finns där :)... Sedan e det tipp top :)...


Har fått badat båda barnen så nu e dom rena och fina :)...

Båda barnen sover middag, så här e det lugnt nu :)... Alicia brukar ju inte sova middag, men hon va tvungen med tanke på att hon vaknade innan fem idag... Annars blir hon bara trött och grining ikväll...

Ser framemot dagen :)....


Hörs vi inte mer idag så hörs vi imorgon..

Puss & kram

Av Fanny - 31 december 2010 11:00

Godmorgon alla mina kända och okända läsare :)...

Idag e det nyår... Tänk att det snart e 2011...Vart har året tagit vägen?

2010 har varit upp och ner... Höjdpunkten va när mitt andra barn kom till världen...Tindra föddes den 23 Januarin 2010... Mina barn e mitt allt...

Jag hoppas att 2011 blir ett bra år... Vi ska fira denna nyår hemma hos mina föräldrar... Det ska bli skoj...Vi ska äta go mat (hasselbackspotatis med fläskfilé)... Barnen får leka med sina mostrar och sin morbror :)... Vi ska skjuta massa raketer...

Alicia vaknade halv 5 idag... Att hon orkar... Hon får nog lägga sig och sova middag sen så att hon e pigg ikväll...

Nu ska jag ta tag i hemmet... Kan inte slappna av om det ser ut som ett bombnedslag hemma... Men först får det bli lite frukost...


Jag önskar nu er alla ett riktigt gott nytt år...

Av Fanny - 30 december 2010 18:36

Grattis sötaste basse som blir hela 6 år idag :)... Tänk va åren går...

Så vi har varit på lite kalas hos Basse :)....


E nu helt slut efter en arbetsdag...

Nu ska jag vara ledig i hela fyra dagar...Det kommer bli sååå underbart...

Kommer få vara utvilad imorgon, bara barnen vill sova så e jag nöjd...


Orkar tyvärr inte skriva nåt längre inlägg idag då ögonen går i kors..


Puss & kram

Av Fanny - 29 december 2010 19:01

Nu har jag fått tag i en träningscykel :)...jippi... Ska köpa Yvonnes :)... Så nu ska här tränas :)...Ska försöka cykla varje dag... Kan ju inte vara sämre än syrran :).... Så, sommaren 2011 ska jag vara smal...kan ju önska i alla fall....Kanske bättre att sätta upp sommaren 2015 som mål :)...Men ska försöka i alla fall :)... Man kan inte göra mer än att försöka...


Nu blir det snart sista avsnittet av bönderna :)...


Puss & kram

Av Fanny - 29 december 2010 16:08

Va kallt det e...Va 20 minusgrader när jag gick till jobbet imorse... brr...vill ha vår NUUU..... Va inte roligt att jobba i denna kyla, springa ut och in i en kall bil...Ingen höjdare... Det borde vara förbjudet att jobba när det e så kallt :)... men men..får väl stå ut i några månader till antar jag...


Känner mig så ensam ibland.... Känns som man aldrig blir tillfrågad om det e nåt... Även om jag kanske inte vill, så kan man väl fråga?? Tycker även det e tråkigt att man aldrig får besök....

Nä, nu ska jag ta och rycka upp mig...


Kram på er...

Av Fanny - 29 december 2010 06:12

Tänk att få sova i några timmar till...det hade inte varit dumt....


Snart e det nyår...Då ska vi hem till mamma och pappa på nyårsmiddag och fira tolvslaget där :)...Ska bli skoj...


Såg filmen Marmaduke igår...Den va jättebra...En riktigt härlig film...


Nu ska jag snart till jobbet...Slutar två idag, vilket e skönt...:)..


Hörs ikväll..

Puss & kram

Av Fanny - 28 december 2010 12:41

Nu börjar det dra ihop sig för ett kvällspass på jobbet...Hoppas på en lugn kväll :)..


Vad har jag gjort annars idag??

Jag har fått plockat och städat :)...skönt de....


Jag älskar min nya mobil... Jag börjar lära mig mer och mer... Det går hur bra som helst med touchen och har laddat ner massa gratisprogram via android :)...älskart...

Ingvar ska få köpa sig en ny mobil i slutet på januari... Det ska vara rättvist.. Vi har inte råd att köpa två mobiler samma månad..så man får dela upp det :)...

Köpte en jättefin väggklocka till mig och Ingvar igår som en liten julklapp till oss... Den va sååå fin :)....Bild kommer...


Ingvar kom tyvärr inte in på svetsutbildningen denna gången :(...Men han står som reserv och han ska stå kvar som sökande till höstterminens utbildning... Bara att hoppas :)...


Nu ska jag snart börja med maten så att vi får i oss lite mat innan jag ska till jobbet...

Puss & kram

Av Fanny - 27 december 2010 21:36

Nu ska vi se på filmen the town :)... Får se om den e nått att ha :)...

Barnen sover sedan länge, så det e lugnt här :)..

Är toknöjd med min mobil :)...Inte van med varken touch eller android, men det e nog en vanesak :)... Skönt att ha en mobil igen i alla fall :)...


Kram på er alla söta :)

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards