Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under september 2010

Av Fanny - 30 september 2010 22:59

Tycker Geir e grym...Tycker inte hans ålder spelar någon roll...Jag hoppas att han kommer att gå långt...


Nu börjar min arbetshelg..usch & fy...gillar inte att jobba helg...vill bara vara hemma & mysa, men men, man måste ju jobba för att överleva :)....


Nu ska jag snart sova, inte dumt de :)...


Idag har jag inte haft så mycket att berätta för er...Har varit en väldigt skön dag...Haft en riktigt lugn och slapp dag...Imorgon ska jag tvätta innan jobbet...


Puss & kram

Av Fanny - 30 september 2010 16:59

Har varit en helt underbar dag idag...Har suttit ute i flera timmar..älskart :)..

Nu e hela familjen mätta och goa :)...Så nu ska jag nog slappa en stund..

Ikväll blir det idol igen..Älskar idol :)...


Puss & kram så länge

Av Fanny - 30 september 2010 13:17

Tycker det e fruktansvärt hemskt det som hände Elin. Att man inte kan få vara ifred utan att bli påhoppad och bragd om livet...Har nu kommit en facebook grupp om den killen som är misstänkt som Elins mördare, där finns både bilder och namn, men då säjer jag så här; han e inte dömd, tänk om det inte e han, han e bara misstänkt än så länge. Tänk va hemskt det vore om han vore helt oskyldig, men om det nu e han då hoppas jag att han får ett hårt straff...De borde få samma behandling som den person de gav sig på...Tycker bara inte att man ska döma någon i förväg..Det händer allt för ofta tyvärr....


Fick sova länge idag för Ingvar...Underbart va det...Det behövdes...Ingvar ska snart gå för att hämta Alicia på dagis...Jag tänkte ta med mig Tindra ut för att sätta mig i det underbara vädret....

Imorgon e det jobb igen, så ska njuta av min ledighet idag :)...


Puss & kram

Av Fanny - 30 september 2010 09:07

Underbart med en morgonpromenad i det vackra höstvädret... Har lämnat Alicia

på dagis....Idag ska hon vara där en lång dag...det tycker hon nog ska bli kul :)...


Tindra sover fortfarande så jag tänkte lägga mig en stund till :)...Sova e nog det bästa som finns :)


Puss & kram

Av Fanny - 29 september 2010 23:04

E så trött på´t...Vill bara att dra ett täcke över mig och inte komma fram förrän jag mår bra...Vill bara få må bra..vill kunna njuta av att vara mamma. Vill vara en glad mamma och flickvän...De här jävla ångestattackerna tar knäcken på mig, flera gånger om dagen..fan, hur mycke ska man behöva orka?? Hade aldrig klarat mig utan Ingvar...Han e mitt stora stöd...Jag e inte den lättaste personen alla gånger..Men tänk er själva, att ständigt ha en oro i kroppen, att ständigt har ångest...Ingen som inte har det vet hur det känns...Jag försöker att vara öppen med detta. Detta e en kronisk sjukdom precis som fysiska åkommer. Jag kommer alltid att få leva med detta, men jag måste lära mig att hantera det. Ångesten ska inte få bestämma över mig, jag ska bestämma över den..men det e en lång kamp... Tycker det e skönt att  få skriva av mig här i bloggen.


Min familj och mina nära e allt för mig...Utan er är jag inget...Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar er....

Av Fanny - 29 september 2010 22:07

Så, nu har jag äntligen fått pratat med försäkringskassan. Ingvar fick berätta för dom att jag får prata med dom... De skulle försöka betala ut pengar till nästa vecka...skönt, behöver ju pengarna :)...


Tindra har blivit så duktig. Hon håller på att träna sig att ställa sig upp hela tiden...det går framåt, min stora tjej...

Alicia sover sedan länge, men Tindra vill inte sova...


Har sett på idol nu ikväll..Jay Smith e grym tycker jag :)...

Andreas Karlsson i idoljuryn e såååå snygg...ett frikort älskling, hehe...skoja bara, du e det bästa..:)


Puss & kram på er mina trogna läsare...

Av Fanny - 29 september 2010 16:37

Idag e det en helt underbar dag...Har suttit ute i flera timmar...älskar soliga höstdagar :)... Nu har vi precis ätit mat & disken e gjord...så nu ska vi bara njuta av resten utav dagen..Ikväll blir det massa vuxenmys :), om barnen vill sova vill säja :)....


Ska göra ett nytt försök med att ringa försäkringskassan...när jag äntligen kom fram efter en timma av telefonkö så hade Ingvar hunnit iväg för att hämta Alicia. Och de fick inte kolla hans ärende om inte han var i närheten och godkände att jag pratade, suck säjer jag...blev så sjukt irriterad...Så nu sitter jag i den roliga kön igen..du har plats 157 i kön....


Idag kom Ingvar hem med en bukett röda rosor till mig...Han e såååååååå söt mitt hjärta...Älskar honom så otroligt mycket...


Bjuder på lite bilder:

Blommorna jag fick av hjärtat.




Sötaste Alicia

   


Älskar våran nya stora tv. Alicia älskar att se på tecknat där.

 

Sötaste Tindra

 

Myser

   


Kärlek till er

Av Fanny - 29 september 2010 10:35

Har fått diskan, dammsugit och städat Alicias rum grundligt...Klockan är bara halv elva och lägenheten är tipp top..underbart..nu kan jag bara slappa...


Sitter just nu i kö på försäkringskassan...Hoppas att man kan få något vettigt svar idag...Det e över 300 i kö så här lär jag sitta en stund...


Puss & kram


Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards