Mitt liv, mina tankar, min blogg

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Brödbak :)

Av Fanny - 16 oktober 2011 18:02

E i full gång med brödbak... Töserna får hjälpa till :)...


Har jobbat hela dagen, men nu e denna arbetshelgen över... Men jobbar imorgon med...


Måste storstäda här hemma...men finns ingen ork till de... Får ta ett ordentligt städ på tisdag när jag e ledig :)...Får passa på när barnen e på dagis :)...


Jag har bloggtorka just nu, så blir inga roliga inlägg ifrån mig nu...:(...


Ha en härlig kväll..

Puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 30 november 2011 18:15

Ska jag återuppta bloggandet?? Har inte haft nån lust alls... Men det kan vara skönt att skriva av sig :)...   Nu ligger jag i soffan o lyssnar på musik med massa levande ljus som doftar gott :)... Älskar doftljus :)... E så trött på detta ...

Av Fanny - 14 oktober 2011 20:19

Nu börjar snart min jobbhelg..Upp tidigt imorgon.... Igår va det en jobbig kväll på jobbet :(...   Har ingen större blogglust..får se när den återvänder... Har ingen energi till nåt just nu...e så trött....:(...   Nu har minusgraderna komme...

Av Fanny - 12 oktober 2011 22:01

Detta blev resultatet av fotograferingen på dagis.. Blev supernöjd...         Visst har jag vackra barn?? ...

Av Fanny - 12 oktober 2011 20:32

Tindra är så full av bus :)... På dagis har dem fått lägga Tindra i en vagn på vilan då hon går runt och väcker alla barn genom att ta deras nappar när hon ligger i sovsalen:)... Min busunge :)   Idag har vi varit på Alicias dagis för att ta kort...

Av Fanny - 11 oktober 2011 11:57

Här hemma e det så lugnt...Barnen e på dagis...så jag passar på att slappa ordentligt...   Förkylningen vägrar släppa sitt grepp :(...   Nu e denna lediga helg över... Ikväll är det dax för jobb igen... Hoppas på en lugn kväll....   Tindr...

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards