Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny - 31 maj 2011 19:27

idag har det varit en bra dag :)..

Vaknade vid nio o kände mig helt utvilad... Har typ sovit i tolv timmar i natt :)... det behövde jag :)..


Har storstädat lägenheten, dammsugit, skurat golven o städat toaletten.. Har även hunnit med att tvätta mängder med tvätt...fått bäddat rent i alla sängar...

Har även varit på personalmöte idag.. lite tråkit på sin enda lediga dag...men men... Så imorgon e det dax för jobb igen...


Nu blir det slapp framför tv:en :)...

Puss & kram

Av Fanny - 30 maj 2011 20:01

Ibland blir det inte som man tänkt sig... e så sjukt trött, ledsen, arg o irriterad o jätte jätte trött...

Det e ingen hit att åka iväg dirket efter jag jobbet.. Det klarar jag inte av.. Känner mig halvdöd...


Har i alla fall varit på ikea med syster o ingvar... Syster fick i alla fall köpt en del till sin lägenhet.. själv fick man inte köpt nåt :(... Inge rolig att vara fattig, men men... så e det ibland... e så mycke jag vill ha till barnen... har hittat en superbra våningssäng till barnen som jag ska köpa när pengar finns till det...Får bli ikea igen en annan dag...


Inte ens ett tack fick jag?? Varför?? Man försöker ställa upp o hjälpa alla, men det räcker ändå inte...


Nä, nu ska jag inte gräva ner mig... Bara att ta nya tag...

Nu ska jag bara vara med min vackra man och våra underbara barn och bara ta hand om oss resten utav veckan... Ska bara tänka på mig själv och vad jag orkar... Har min enda lediga dag imorgon och då e det personalmöte...sådär roligt...sen jobbar jag 7-16 ons-fre... Usch... Vill bara umgås med barnen som jag saknar så när jag inte får träffa dom...


Nu blir det  snart sängen...

Puss & kram

Av Fanny - 29 maj 2011 20:49

Grattis på mors dag alla underbara mammor :)...

Här hemma har vi inte firat det nåt :(...men lika glad e jag ändå :)...


Har jobbat hela dagen så e trött...  Ska jobba imorgon med o efter det blir det ikea med syster :)... Ska bli superkul, bara vi två :)...


E inte på vidare blogghumör... E helt slut efter allt jobb...


Puss & kram

Av Fanny - 28 maj 2011 20:16

E så sjukt trött...

Har jobbat hela dagen o efter jobbet fick jag ta tag i rentvätten o vika in den i garderoben... Fick även hänga in barnens nya kläder i garderoberna :)...

Nu e jag helt slut...så nu blir det sängen... Ska ju upp tidigt o jobba imorgon igen :)..


Puss & kram

Av Fanny - 28 maj 2011 06:09

...på er alla sötnosar :)...

Nu e det dax för jobb igen... e ju sådär spännande, men men, ett måste.. Kom i säng i tid igår i alla fall...somnade nog nio, va helt slut...

Vi va ju i ullared igår...

Hade en underbar dag där med väldens bästa svärmor :)... Fick köpt massa kläder till barnen :) o lite annat smått o gott... man får dåligt samvete när man köper så mycke...

När vi åkte hem hamnade vi i rusningstrafiken i Göteborg... vi satt i kö i 1,5 timme... Tänk dom som sitter i den kön varje dag...fy...

Var underbart att komma hem sen i alla fall... Va helt slut...


Skriver mer ikväll...

Puss & kram

Av Fanny - 27 maj 2011 07:37

Nu e det snart dax att åka till ullared... det ska bli superkul... :)...Shoppa massa kul till barna :)..

Skönt att göra nåt kul ibland :)...


Skriver mer när jag kommit hem...

Puss & kram

Av Fanny - 26 maj 2011 13:17

Detta e min blogg som jag skriver om precis va jag vill.... Jag har svårt att prata om hur jag mår så därför skriver jag av mig i stället :)... Ni som inte har ångest kan omöjligt veta hur det känns... Just nu e jag inne i en väldigt dålig period o då e mina inlägg här inte så roliga... så ni som läser, de e bara att stå ut...


Ska snart hämta Alicia ifrån dagis... Ska snart börja jobba... e ledig imorgon så det e skönt... Då blir det ullared :)...

Just nu håller jag på att tvätta...skönt när det e gjort :)...


Ha en bra torsdag..

Puss & kram

Av Fanny - 25 maj 2011 18:46

Har ingen större lust att blogga..har ingen ork till nåt.. Denna ångesten tar musten ur mig... Den är ständigt närvarande... E jobbigt när man ska vara trevlig o skärpt på jobbet... Klarar snart inte mer...får nog se om jag kanske kan bli sjukskriven 50 % eller nåt... men har ju inte råd egentligen, men va ska jag göra... Känns som kroppen vill krypa ur sitt eget skinn...inge kul alls... Carema psykvård e värdelösa...


Ser i alla fram emot fredag då det blir ullared :)... Det ska bli sååååå kul... behöver nog få göra nåt kul :)...


Ingvar lät mig sova en stund på soffan en stund... så nu känns det bättre.. Men jag känner mig ständigt ledsen :(...


Får se om jag orkar skriva mer ikväll...

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards