Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under oktober 2010

Av Fanny - 31 oktober 2010 22:18

Sitter & ser på filmen the torture...Helt ok...Den handlar om ett par, vars son blir kidnappad...De ska sedan hämnas på förövaren...De torterar honom...De försöker hålla honom vid liv & plågar honom långsamt....


Ska upp & jobba tidigt imorgon, men jobbar bara till två, skönt...

Sedan e jag ledig på tisdag..Då ska jag till sjukgymnasten igen för att få akupunktur...gött :).... å imorgon börjar mitt nya liv..Det kommer att bli kämpigt, men det SKA gå...Jag ska försöka äta sunt...strunta i all choklad...Jag måste klara det..Vill gå ner dessa 10 kg....


Nu e det strax sängen...natti natti...


Puss & kram

Av Fanny - 31 oktober 2010 17:02

Suck, vilken lååång dag det varit idag..Kändes som arbetsdagen aldrig skulle ta slut..Men nu e jag äntligen hemma...Nu står maten i ugnen med..Hemmagjorda klyftpotatis med fläskfilé...mums...Louise ska sova här i natt..Hon ska vara barnvakt här imorgon då jag jobbar & Ingvar ska till tandläkaren...Så vi ska ha lite mys ikväll :)...Hoppas barnen somnar tidigt ikväll...Alicia vaknade halv 6 imorse så hon borde bli trött ikväll...


Nu ska jag busa med mina flickor..

Puss & kram

Av Fanny - 30 oktober 2010 22:38

Gissa vad som väntade mig när jag kom hem ifrån jobbet??

Ingvar hade hällt upp ett varmt bad & tänt massa levande ljus i hela lägenheten...Va inte det gulligt...Så det va bara att lägga sig i badet tillsammans med min prins..:)...Älskar dig Ingvar av hela mitt hjärta...Du & våra töser e det bästa som hänt mig :)...


Annars så har det varit en ganska lugn kväll på jobbet..skönt...

I natt ska man ju ställa tillbaka klockan en timme...Skönt att få sova en timme längre....Undra hur många gamla som e förvirrade imorgon över vad klockan e??...


Nu ska jag fortsätta att mysa & bara vara tillsammans med min prins :)


Puss & kram

Av Fanny - 30 oktober 2010 14:47

Har städat & grejat här hemma nu, så nu e det fint :)... Det har börjat klia i fingrarna nu, vill börja julpynta nuuuuu :)..Kan snart inte hålla mig längre :)...Älskar julen...Den mysigaste tiden är precis innan jul...ååå, va jag längtar :)...


Om tjogo minuter är det dax att bege sig till jobbet...Hoppas på en lugn kväll...


Sommaren 2012 planerar jag & Ingvar att gifta oss :)...Vill att det ska vara vi för evigt :)..

  Puss & kram

Av Fanny - 30 oktober 2010 12:35

Slänger in ett litet inlägg innan det e dax att göra lite nytta...Börjar jobba halv 4...Känner inte alls för det...Kvällen igår va grymt jobbit så hoppas det blir lugnare idag....

Måste försöka städa lite innan jobbet....

Nu ska jag ge Tindra lite mat... Det händer inte så mycket mer spännande här...


Puss & kram


Av Fanny - 29 oktober 2010 10:33

Nu e det snart dax att gå till jobbet...Inte det roligaste att jobba fredag kväll...

Tindra har blivit så duktig på att gå..Hon går utan problem när hon håller i saker...Hon går längs hela soffan & hon går runt vardagsrummsbordet utan problem...Min duktiga tjej...Det går så fort...Hon e snart ingen bebis längre...


Alicia sitter & ser på barnprogram..Hennes nya favoritkanal är nick jr...


Nu ska jag ta tag i mitt hem...


Puss & kram

Av Fanny - 28 oktober 2010 21:50

Sitter & kollar på rosa bandet galan..Hade helt glömt bort att det gick idag... Jag tycker det e så gripande att se de människor som drabbads av denna hemska sjukdom...Ett botemedel för all form av cancer borde vi ha nuuuuu...Hatar denna sjukdom...Lider med alla därute som på något sätt är drabbad av denna sjukdom..Livet är så sjukt orättvist...


Nu fick Yvonne köpt sig wii fit, får dit & testa det någon dag :)...

Detta vill ja ha:

 

Nån sa detta till mig häromdagen: Du ser så knubbig och go ut, haha....Men jag har fått två barn, jag har en man som älskar mig oavsätt om jag e smal eller tjock...Men någongång så ska jag gå ner dessa 10 kg jag har för mycket..Undra om det finns en choklad diet, hehe...

Yvonne e så duktig som kämpar med att dricka massa pulver...Hon ska ju snart opereras...Älskar dig min söta svärmor...


Vill bara säja att jag älskar min syster Louise Samuelsson sjukt mycket...du e bäst gumman, glöm aldrig det...Låt ingen trycka ner dig..Du e fin som du e..Allt kommer att ordna sig för dig med, tro mig..Jag finns här för dig...


Jag förstår inte att man orkar att lägga så mycket energi på vad andra gör...


Imorgon e det dax för jobb igen...Jobbar kväll både fredag och lördag... Vill hellre vara hemma & mysa med min underbara familj..

Nu ligger i alla fall våra barn & sover...


Puss & kram

Av Fanny - 28 oktober 2010 16:35

Väntar på att Ingvar ska komma..Min gulliga svärmor ville in till torp.. Hon ska köpa en wii fit bräda :)...Så då får jag allt komma ner till henne & träna :)...


Ikväll blir det paradise hotel och expedition robinson...

Imorgon jobbar jag kväll, så får lite sovmorgon då i alla fall :)..


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards