Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Fanny - 11 februari 2011 21:10

Har ju glömt att berätta en rolig sak :)..

Igår när jag skulle hjälpa Alicia med sitt tv spel så satt jag lite lätt på sängkanten och helt plötsligt brakade det till. Sängkanten gick av... Alicia blev jätteledsen.. Hon bara grät...mamma, du gjorde sönder min säng... Det gick inte få henne lugn... helt hysterisk va hon... Jag började ju asgarva, haha... Och hon blev ännu argare... Detta påminner Alicia mig om heeeela tiden... Hon e  rolig hon :)...


Alicia har fortfarande feber...Min stackars tjej... Inte roligt när dom små e sjuka... Hon e även jättehes så hon har väl en liten förkylning i kroppen :(...


Nä, snart e det dax för film..

Puss & kram

Ps. Bara så ni vet, Ingvar e inte trött, han ligger bara och sover här på soffan, men han e inte trött enligt honom :)..

Av Fanny - 11 februari 2011 16:48

Åååå, va jag har sett framemot denna eftermiddag... Nu e jag ledig i hela två dagar, såååå underbart ska det bli :)...

Det e så sjutk halt ute... Har ramlat två gånger idag. Den första gången slog jag mig rejält..usch...

När jag kom hem så fick jag först reda på att Yvonne blivit akutopererad inatt :(... Hon hade åkt på tarmvred som följd efter kräksjukan... Hade hon inte åkt in som igår kanske hon inte varit i livet idag... Blir ledsen bara jag tänker på det...Usch... Se nu till att bli ordentligt frisk.. Vi tänker på dig...Älskar dig...

Sedan låg Alicia i sin säng & mådde inte alls bra... Tog febern på henne och hon hade 39,5 i feber..min lilla plutt.. så nu ligger Alicia o sover... vi som hade tänkt att gå ner till mamma & pappa imorgon :(... Det får helt enkelt bli en slapparhelg & hoppas på att Alicia blir bättre...



Har beställt massa kläder till barnen :)... Har betsällt sommarkläder. Får passa på innan det tar slut :)..Fick paketet idag...så ska sätta mig och kika på det :)... Spännande :)...


Hoppas ni andra får en härlig fredag..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards