Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny - 17 maj 2011 22:48

Nu har jag arbetat första dagen...Det har gott hyfsat, men e jobbigt med kvällar... Imorgon ska jag upp tidigt för ännu en arbetsdag :)...

Skriver mer imorgon för nu e jag göööör trött...


Tindra vägrar sova även idag... Hon gallskriker i panik när man lägger henne... E det tänder tro??


Har fått klippt Tindras lugg idag... så här blev de :)

    Världens finaste Tindra :)


Denna fina bilbarnstol fick Tindra igår :)... Då sitter hon tryckt i bilen.. Tindra älskar sin nya stol :)

  Puss & kram

Av Fanny - 17 maj 2011 14:48

Nu ska jag strax åka o jobba... Blir lite ovant, men det ska nog gå bra... Hoppas jag i alla fall :)...


Va i lysekil en sväng förrut...Louise skulle till arbetsförmedlingen... Annars så har jag inte gjort mycke..

Hatar att jobba kväll...bättre med dagpass o speciellt när jag vet att jag ska upp tidigt imorgon :(.. men men...bara att gilla läget...


Ha en härlig dag

Puss & kram

Av Fanny - 16 maj 2011 21:29

Har haft några riktiga lugna veckor nu när jag varit hemma... Har inte ens sminkat mig som jag alltid gör dagligen i normala fall... men nu börjar allvaret igen med massa jobb o jag hoppas att jag klarar det... men e nervös över de..:(...


Sitter o ser på en unge i minuten...Tycker så synd om den ena tjejen som e så ledsen o rädd för det mesta... men hoppas det slutar bra till slut :)...


Tindra har varit så ledsen nu ikväll... E nog mer dumma tänder som e på gång....  Hon vägrar sova..bara skriker så fort man lägger henne i sängen...


Kikade på big brother förrut o deras uppdrag... så jäkla rolig....


Puss & kram

Av Fanny - 16 maj 2011 19:38

Har inte känt mig helt ok ikväll... har haft grym ångest...sov en stund o nu känna det bättre...


Nu har min tv kväll börjat :)

Puss & kram

Av Fanny - 16 maj 2011 13:16

Idag e det min sista lediga dag.. Imorgon börjar jag jobba igen... E lite nervös, men jag hoppas det kommer att gå bra :)... kan inte göra mer än att försöka... Men ska kämpa på...


Nu planerar vi att åka till ullared i slutet på månaden... Blev jätteglad över att ni frågade mig :)... Behöver köpa massa sommarkläder till barnen, speciellt Tindra.. Hon har sååå dåligt med kläder...


Idag har jag inte gjort så mycke... Lämnat Alicia på dagis, efter det gick jag o la mig igen..e så sjukt trött hela tiden..men nu e jag fit for fight igen :)... Har plockat lite o nu e det snart dax att hämta Alicia :)... Hon trivs så bra på dagis nu. Hon har kommit in i barngruppen så bra nu :)...


Va tyckte då jag om gårdagens big brother??

Jag gissade ju att madde skulle åka ut, men jag hoppades på gurkan... E så sjukt trött på han... men får hoppas på nästa vecka...


Såg en så sjukt bra film igår: Drive Angry med Nicolas Cage... Den rekomenderar jag :)...


Fick nyss ett mess om att Tindras bilbarnstol har kommit så den ska jag åka o hämta :)...


Ha en härlig söndag

Puss & kram

Av Fanny - 15 maj 2011 17:27

Va har ni gjort i detta busväder??

Jag tog med mig Alicia o åkte ner till mamma o pappa en stund... där blev vi bjudna på god mat, lax, mums :)... Alicia blir så rastlös av att vara hemma... Hon e bara elak o bråkar med Tindra...


Nu ska jag nog fortsätta med städningen lite...

Spännande på big brother ikväll...

Puss & kram

Av Fanny - 15 maj 2011 13:31

Usch vilket tråkväder det e :(...

Men då får man passa på att göra lite nytta hemma :)...

Har fått dammsugit o skurat alla golv... Håller även på att tvätta..

Tänkte jag skulle få torkat av lite dörrar o skåp...det behövs :)...


Såg ni på Esc igår??

Visst va det spännande?..

Låten som vann tyckte jag va jättebra...

O e otroligt glad över att det gick så bra för Eric :)....


Ha en härlig söndag..

Puss & kram

Av Fanny - 14 maj 2011 18:12

Idag har jag o Alicia varit på brodagen :)... Hon fick rida häst...trodde aldrig hon skulle våga, men det va inga problem :)... Vi fick se när kossorna släpptes ut.. det va riktigt häftigt..Kossorna va som galna :)...Alicia stod längst fram o tyckte det va jätteskoj :)... Vi kikade även på lamm o hönor :).. Alicia va eld o lågor över vårat besök :)...


Ser framemor kvällens final i eurovision :)... Tror det kan gå gööör bra för Sverige :).. Det e inte många bra låtar med...


Ha en härlig lördagskväll :)...

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards