Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Fanny - 4 januari 2011 22:35

Det e Alicias ord för tillfället..

Hon e rädd för allt..

Den jättesöta lekasaksgrisen som går och nöffar :)

Raketer

En eltandborste som hon fick av sin farmor igår...

Hon får panik av dessa saker... Hon bara skriker och gråter hysteriskt...

Min rädda lilla tjej...Men det går nog över...:)


Läste i tidningen att en treåring druknade igår på vänersbors badpalats... Fy, så hemskt... Jag hade aldrig förlåtit mig själv om det hänt mig... Det går så himla fort... Man får aldrig släppa dom med blicken... Jag lider med denna familj som just förlorat sitt barn :(...Ryser i hela kroppen...


Nä, nu e det dax att hångla upp kudden... Ska upp tidigt till jobbet imorgon...

Puss & kram

Av Fanny - 4 januari 2011 11:19

Ikväll e det dax för jobb :)...Kommer med massa ny energi känner jag...:)...

Har gjort min dagliga cykeltur idag :)...

Har fått käkat frukost och nu sitter jag här framör datan :)...

Härligt att låta morgonen gå sin gilla gång :)... Inget stress...gillart :)..


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards