Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 9 juni 2011

:)

Av Fanny - 9 juni 2011 21:02

Idag va min sista lediga dag innan jag går på arbetshelgen...

Har varit ute i Lysekil i några omgångar idag...

Annars så har vi inte gjort så mycke idag...


Har fixat lite i garderoberna... Hängt upp alla kläder snyggt o prydligt :)... Fick massa galgar av världens bästa svägerska :)...


Nu blir det bara att slappa i soffan..

Puss & kram

Av Fanny - 9 juni 2011 11:53

Min sista lediga dag innan jag går på arbetshelgen...

Håller på att tvätta...skönt när det e gjort... Då slipper jag greja med det när jag jobbar...


Annars blir det bara att slappa idag... e så trött... Barnen har kommit in i jäkligt dumma rutiner... De vägrar sova om kvällarna..tröttsamt.. Visst, dom sover länge på morgonen, men man behöver egentiden.... Tindra vägrar somna i sin säng. Hon skriker i panik när man lägger henne där, så hon får somna bredvid oss... Det blir ju oxå en dum ovana..men men...va ska man göra...


Idag  e det många skolavslutningar och många som tar studenten... Tänk att det va 6 år sedan jag tog studenten... Tiden går sjukt fort... Idag e jag en förlovad tvåbarnsmamma :)...


Ha en bra dag i regnet...

Puss & kram












Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards