Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Fanny - 29 juni 2011 19:06

Har jobbat hela dagen idag... E helt slut... Efter jobbet så fick jag maten serverad o jag tog det bara lugnt...Härligt... Men sen kollade jag på Alicia och hela hon va full av stora "blemmor" som kliade... Ringde till vårdcentralen, men där fick jag bara höra en telefonsvarare som sa att dom ringer upp mig imorgon kl. 8.... Så då blev jag irriterad och ringde till Lysekils läkarhus... Dit fick vi komma direkt... Så nu har vi skrivit oss alla där ute... Inte klokt att man inte kan komma fram till vårdcentralen...

Kom i alla fall in direk och fick träffa en jättebra läkare.... Alicia har fått nån kraftig allergisk reaktion på insektsbett..Så hon fick allergimedicin... Man blir lite nojjig.. Om hon reagerar så på typ myggbett, hur ska hon då reagera på getingstick... men det behöver ju inte alls vara samma sak.. Huvudsaken e att hon fått medicin...


Nu e jag helt slut...Blir snart sängen...

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards