Mitt liv, mina tankar, min blogg

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

förbannad

Av Fanny - 24 juni 2011 22:07

Det e inte ofta jag blir arg, men nu e jag riktigt jävla förbannad...

Min mamma e helt dum i huvudet...

Tänkte att vi skulle få oss en trevlig midsommar tillsammans med mamma, pappa & syskonen och med mina farbröder... Mamma har legat på soffan hela dagen+kvällen... Jag undrade om hon inte skulle vara lite social... Fick då ett gapande till svar att hon inte umgås med oss och med min karl.... Hon har inte pratat med oss eller med sina barnbarn nåt under hela kvällen... Sen när vi sitter och grillar dåå kommer hon utspringande skitfull och ramlar i en hög på gräset och gapar en massa... Hon har packat ner köttet vi ska grilla för att ta det med sig..  Hon har gjort bort sig totalt... Hon kom inte långt så pappa fick leda henne in i huset...Och när vi ska åka hem skulle jag skjutsa hem dom... Då skiker mamma att hon minsann inte ska åka med mig.... Och när jag säjer till Rune & Göran att vi kikar upp någon dag i sommar, då skiker mamma att det ska vi minsann inte alls göra... Vi e inte värda nått i hennes ögon... Hon bryr sig inte nåt om mig eller om sina barnbarn... Vi e väl helt enkelt inte tillräckligt fina för henne... Hon har fått mig att känna mig helt värdelös... Känner mig så förnedrad... Fy fan... Detta va sista gången vi kunde göra nåt ihop... Aldrig mer... E jättetråkit då jag vill umgås med pappa o syskonen... Men tänker inte vistas i samma rum som den människan...


Tror i alla fall barnen har haft det roligt... Det e huvudsaken... Fick gjort en midsommarkrans till barnen... Bilder kommer imorgon :)...


Nä...nu ska jag slappa framför en film innan det e dax för sängen... Ska upp tidigt imorgon...


Kram kram

 
 
din svägesrka!

din svägesrka!

24 juni 2011 22:44

Älskade Fanny <3
Gör ont i mig när jag läser detta, HUR kan en mamma göra såhär?
Vi som själva är mammor skulle ALDRIG säga ett ont ord till/om våra barn!
Nu säger jag som det är och jag tycker nu att du säga stopp.. nu har hon sårat dig för mycket.
Du har mig och min familj. Jag delar GÄRNA min mamma med dig <3
Jag är sååå glad att min storebror valde just DIG!
Älskar dig och era vackra flickor. Dom e fasters mysisar <3
Förstår inte varför din pappa inte sättar foten i backen och säger stopp. Hon för inte göra dig och din familj illa mer nu. Jag känner inte din mamma men jag älskar dig och din familj!!!

http://tesenfersen.bloggplatsen.se

Fanny

25 juni 2011 13:25

ååå, va gullig du e...Vet inte va jag gjort utan er...Ni e bäst... Vill aldrig ha något mer med henne att göra... Kommer aldrig mer fira någon storhelg tillsammans med henne... Älskar er...

 
Ingen bild

Erika Dahlberg

25 juni 2011 03:23

Men gumman då, fy vad tråkigt! Finns här om det är något, kramar i massor,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 30 november 2011 18:15

Ska jag återuppta bloggandet?? Har inte haft nån lust alls... Men det kan vara skönt att skriva av sig :)...   Nu ligger jag i soffan o lyssnar på musik med massa levande ljus som doftar gott :)... Älskar doftljus :)... E så trött på detta ...

Av Fanny - 16 oktober 2011 18:02

E i full gång med brödbak... Töserna får hjälpa till :)...   Har jobbat hela dagen, men nu e denna arbetshelgen över... Men jobbar imorgon med...   Måste storstäda här hemma...men finns ingen ork till de... Får ta ett ordentligt städ på tisda...

Av Fanny - 14 oktober 2011 20:19

Nu börjar snart min jobbhelg..Upp tidigt imorgon.... Igår va det en jobbig kväll på jobbet :(...   Har ingen större blogglust..får se när den återvänder... Har ingen energi till nåt just nu...e så trött....:(...   Nu har minusgraderna komme...

Av Fanny - 12 oktober 2011 22:01

Detta blev resultatet av fotograferingen på dagis.. Blev supernöjd...         Visst har jag vackra barn?? ...

Av Fanny - 12 oktober 2011 20:32

Tindra är så full av bus :)... På dagis har dem fått lägga Tindra i en vagn på vilan då hon går runt och väcker alla barn genom att ta deras nappar när hon ligger i sovsalen:)... Min busunge :)   Idag har vi varit på Alicias dagis för att ta kort...

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards