Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Fanny - 7 juni 2011 13:17

ååå, va jag längtar till semestern...


Snart dax för ett kvällspass på jobbet...sedan e jag ledig i två dagar :)... Imorgon går Alicia sin sista dag på dagis, sedan har hon sommarlov...


Ha en härlig dag...

puss o kram

Av Fanny - 6 juni 2011 19:40

Har jobbat hela dagen idag... Va grymt segt att stå upp i morse, men det va bara att bita ihop... Dagen gick dock ganska fort...

Det e sjukt klibbigt idag... Kom en rejäl åskskur förrut med massa åska. Det slog ner i berget flera gånger... Mysigt med åska :)... I alla fall om man inte  e själv... men nu e det lika kvavt ute igen... Gillar värmen, men inte när det blir sådanhär luft...

Jobbar kväll imorgon, skönt med sovmorgon :)...


Va meningen att Alicia skulle sova hos sin farmor igår tillsammans med Basse.. Allt gick jättebra tills dom skulle lägga sig.... Då ville hon hem... Hon e ju inte van att sova borta. Lämnar aldrig bort mina barn.. Har svårt att göra det även om det e bra ibland...


Va ju big brotherfinal igår... Som väntat vann Simon... Jag tycker både Simon och peter va värdiga vinnare...men la min röst på Peter...:)...


Ha en härlig kväll

Puss & kram

Av Fanny - 5 juni 2011 20:36

Nu börjar strax big brother finalen :)...spännande... Hejjar på peter, men magkänslan säjer att Simon vinner... Har alltid haft Simon som favorit, men han har visat sisor som jag inte gillar....


Har varit ännu en underbar dag i solen... Nu e denna lediga helgen över... de lediga helgen går så fort...Nästa helg jobbar jag igen :(... Hatar att jobba helger.. men men...


Ha en härlig kväll..

Puss & kram

Av Fanny - 5 juni 2011 10:33

Idag gick jag upp vid halv nio med Tindra.. Alicia väckte jag närmare tio :)...


Nu har jag fått städat lägenheten...dammsugit o skurat alla golv :)... Det behövdes kan jag säja :)... Men nu e det gjort så nu kan jag njuta resten utav dagen :)...


Annars så har jag inget planerat idag...bara slappa i solen :)....


Ikväll e det big brother final...

Jag har nog faktiskt ändrat uppfattning om vem jag tycker ska vinna... Simon har visat en sida som jag inte gillar...så lägger nog min röst på Peter...:)... Kommer bli en spännande final :)...


Ha en härlig söndag...

Puss & kram

Av Fanny - 4 juni 2011 21:02

Nu har sommaren kommit... Va jag har väntat på detta... E alldeles lagom varmt :)... Men jag e dock knallröd, aj aj aj...säjer jag... Har varit ute hela dagen med barnen... Man får ta vara på dessa dagar... Hoppas på en lika fin dag imorgon...

Nu ikväll har vi grillat...supergott :)...Älskar grillat :)..men vem gör inte de...

Har även fått tvättat lite...härligt :)...


Nu ska jag bada Tindra :)....

Sedan blir det en myskväll...

Puss & kram

Av Fanny - 3 juni 2011 21:20

ååå, nu har jag tagit helg, underbart.. E ledig i hela två dagar :)... Ska bara mysa massa med familjen...


Har varit fullt upp på jobbet idag... Har varit att göra hela tiden... Har varit underbart väder idag...strålande sol :)...Älskar sol :)... E knallröd i ansiktet... e göööör snyggt, eller inte :)...


Nu ska jag snart lägga mig...ska hämta svärmor på jobbet i Lysekil först...

Ska bli så jäkla skönt att vara ledig...


Ha en härlig kväll..

Puss & kram

Av Fanny - 2 juni 2011 17:57

Har börjat må lite bättre nu så det e skönt :)... Hoppas det består o att sommaren kommer nu... Vill ha sol o värme nu... Men det ska ju bli kanonbra väder i helgen när jag e ledig :)... Ska bara vara med familjen o ha det härligt :)... Har jobbat så mycke nu...men snart e denna helvetesvecka över för denna gången, bara morgondagen kvar... Vissa saker känns i hjärtat :(...


När jag kommit hem va maten färdiglagad... Efter det tog jag disken och skalade mängder med färskpotatis som vi ska ha till middag imorgon... dom va ju så så små.... Men då e det bara för Ingvar att sätta in potatisen i ugnen imorgon o steka lite kött :)...


Nu blir det slapp i soffan hela kvällen... Blir att lägga sig tidigt ikväll igen...

Puss & kram


Av Fanny - 1 juni 2011 17:33

Idag blir det en tidig kväll... e så sjukt trött... Jag riktigt kämpar för att hålla ögonen öppna... E även en lång dag på jobbet imorgon med...


Livet e så jäkla orättvist. Varför ska unga människor mista livet..som har många år kvar framför sig... När det finns de som är gammla och sjuka och som har levt ett helt liv som bara vill få somna in... Ta vara på livet, man vet inte vad som händer imorgon...


Nä, nu ska jag ta tag i disken o lite andra sysslor för att hålla mig vaken.. Alicia e ute o leker med Basse...


Ha en härlig lill- lördag :)


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards