Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Fanny - 1 november 2010 18:23

Fy sjutton va sugen jag e på choklad..Men jag ska inte..Jag ska klara detta..Ge mig styrka...Väntar på att Ingvar kommer hem så han kan köpa lite frukt & knäckebröd så att jag har nått att knapra på...Nu ska fan jag bli smal igen....


 

Min stora last...fan, va gött det e med choklad...men jag ska inte...


Puss & kram

Av Fanny - 1 november 2010 17:46

hej alla söta :)

Nu e jag glad, för jag e ledig i morgon..Helt underbart e det :)...Ska mysa med familjen hela dagen imorgon :)...Har tvättstugan imorgon eftermiddag med & tyvärr så måste jag ju passa på att storstäda lite imorgon med, men så e det..När man väl e ledig så måste man ta tag i hemmet..Fast Ingvar e allt väldigt duktig som plockar 6 städar när jag jobbar... Har i alla fall fått tagit disken nu :)..skönt de :)...

Ingvar har varit hos tandläkaren idag..Han e så duktig som går dit...detta gör gått för honom...

Arbetsdagen har flutit på idag, skönt...


Ikväll blir det paradise hotel & sedan top model...


Min batteriladdare till datan har gått sönder, blir så trött :(...


Nu ska jag slösurfa lite..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards