Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Fanny - 7 november 2010 20:34

Här kommer en liten bild på Tindra ifrån när vi var ute förrut :)..


 

Av Fanny - 7 november 2010 19:41

Har nån här som mår dåligt..Ingvar har legat precis hela dagen och nu e han  innte på dass & hulkar, haha...skadeglädje...Ganska gött att vara nykter ibland...


Nu börjar strax ensam mamma söker...


Puss & kram

Av Fanny - 7 november 2010 14:57

Idag har jag varit ute i flera timmar med barnen..Har varit helt underbart väder idag :)...Har fått tvättat två maskiner med, skönt :)..Ska strax ner till tvättstugan & hämta tvätten så att jag kan få vikt in tvätten i garderoberna...:)... Ingvar han mår som han förtjänar idag :)..

Sedan blir det bara att slappa resten utav dagen :)...Ikväll blir det ensam mamma söker... E ledig imorgon med..underbart :)..

Om ni vill kolla på bilder ifrån festen så kika på min facebook... Tack Daniel & Therese för en underbar fest :)..


Puss & kram

Av Fanny - 7 november 2010 10:02

Klockan är 10 och jag har hunnit att storstäda hela lägenheten..Har diskat, torkat av, dammsugit och skurat alla golv...Har bara vårat sovrum kvar, men Louise ligger & sover så jag ville inte väcka henne...Det e jobbigt att vara barnvakt...:)...Bilder på festen kommer lite senare...


Det e underbart väder idag..så ska snart ta med mig barna ut :)...


ingvar ligger & sover ännu..Undrar hur han mår idag...Men han var väldigt lugn & städad igår...Undrar hur Therese mår..Hon va sjukt full, hahah...


Till helgen blir det att julpynta..eller hur Therese?? :)...


Skriver mer senare :)


Puss & kram

Av Fanny - 7 november 2010 00:54

Har haft en sjukt kul kväll...

Nu väntar sängen på mig...berättar om kvällen imorgon...


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards