Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Fanny - 25 november 2010 23:33

Imorgon blir det en fullspäckad dag...Vi planerar att gå ner till göfab och kika om de har lite julklappar att erbjuda :)..Sedan blir det massa jobb, hela kvällen lång..:).. Nu e det strax dax för sängen..


Natti natti

Av Fanny - 25 november 2010 17:09

Har Alicias & Tindras moster Josefin på besök :)... Alicia älskar verkligen att leka med Josefin...Hon blev eld och lågor när josefin kom :)...


Våfflorna smakade bra. Alicia älskade dom :)...


Har inte så mycke intressant att skriva om idag..Händer inte så mycke här..men så e det ibland... Imorgon ska jag se om jag kan få köpt lite mer julklappar. Alicia e klar i alla fall :)...


Visst e hon fin min lillasyster?? :)

 


Puss & kram


Av Fanny - 25 november 2010 14:05

Vad ska man hitta på?? jag har städat hela lägenheten... Alicia e inne i sitt rum och leker...Tindra och ingvar sover... Har spelat super mario en stund :)... Alicia springer naken....Hon kissade just på pottan. Hon gick dit alldeles själv när hon va kissenödig. E en stolt mamma..Min duktiga tjej :)... Nu sitter Alicia & äter lite mat.. Tänkte ta och göra lite våfflor sen, det va längesedan man åt..

Ska snart ta och väcka Ingvar...

ikväll e det massa bra på tv...Robinsson, byggfällan och lyxfällan.. En inspelningsbar digitalbox är det bästa vi har skaffat oss :)...


Puss & kram på er alla söta :)

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards