Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Fanny - 9 november 2010 13:30

Jag älskar julen, men snö kunde kvitta..Vill inte ha mer snö idag..Jag ska jobba ikväll & jag vill helst försöka hålla mig på vägen...Hatar att köra bil i dåligt väglag...

Nu står maten på spisen..Blir så lätt som potatismos & korv idag :)..

Tindra sover middag...& Alicia leker...


Puss & kram på er alla godingar..

Av Fanny - 9 november 2010 12:41

Här bjuder jag på lite stripdans ifrån festen i lördags :)


Av Fanny - 9 november 2010 10:28

Fy, va kallt det e idag..brr...Ska snart ut igen för att hämta Alicia... Men behöver röra på fläsket... Det verkar inte spela någon roll att jag har slutat att äta choklad osv, jag går då inte ner ändå...Hatar hur jag ser ut just nu...Vill ha tillbaka min gamla kropp...


Nu ska jag se om jag orkar städa lite innan det e dax att gå ut i kylan igen :)...


Puss & kram

Av Fanny - 9 november 2010 07:56

Godmorgon på er... Har snöat lite...Hatar snö...Vill inte ha nåt jäkla oväder hit :(... Ska jobba kväll...Jobb+snökaos = inge bra...

Nu ska jag snart lämna Alicia på dagis...Kul för henne att komma ut & leka lite...


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards