Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Fanny - 24 november 2010 22:20

Ikväll har vi haft det massa mys...När barna lagt sig så tappade Ingvar upp ett varmt bad med massa badsalt i :)...Han tände en massa ljus, sen va det bara att hoppa i....Det e dock något trångt, men bara mysigt att sitta nära varandra :)..Älskar min man sjukt mycke.. Nu sitter vi & spelar super mario på vårat wii, kul som satan e det :)...


Annars har vi bara slappat ikväll...Va nere hos svärmor en stund förrut. Hon kom ju hem ifrån lasarettet idag... Gav henne en fragminspruta med :)...


Imorgon har vi inget planerat..Längtar till löningen...då e det julklappsdax :)...älskart...:)... Ska jobba hela helgen, mindre kul..Men så e det när man jobbar i vården...


Skriver mer imorgon..

Puss & kram

Seg

Av Fanny - 24 november 2010 11:35

Idag e det en riktigt seg dag...E trött så in i norden, ändå fick jag sovit till nästan halv 10... Har tvättstugan nu, så håller på att tvätta för fullt...

Skönt att vara ledig idag...älskart :)..


Fick pratat med min söta svärmor idag...Hon kommer hem idag..Så vi ska gå ner & mysa med henne. Tänkte att vi skulle få lånat super mario av henne :)... Jag har ett wii..:)...


Annars blir det nog bara att slappa idag..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards