Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Fanny - 6 november 2010 17:18

Nu blir det snart FEST!! Men dock utan alkohol för min del..Kan inte blanda alla mina tabletter min sprit..men det får gå ändå...Men det ska bli riktigt kul att gå ut utan barn en stund..men har en känsla av att Ingvar kommer bli svinfull som vanligt :)... Jag har köpt mig en ny klänning som jag ska ha på mig :)...


Nu står våran nyttiga pizzadeg under jäsning, ska strax baka ut den :)...Ska bli gött, börjar bli hungrig...

Idag har vi varit på kalas hos Jenny som fyllt år :)..Vi har även varit uppe på kyrkogården & hälsat på våran älskade Robban som vi saknar sååå... Han har det så fint uppe hos sig nu :)...


Nä, nu kan jag inte sitta här längre..Måste börja göra pizzan :)


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards