Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Fanny - 14 november 2010 17:42

Idag har det varit en riktigt slappisdag...Har fått städat och grejat en del..skönt.. Har precis gjort rent kylen, så nu e den tipp topp...Har diskat middagsdisken & har torkat av alla skåpsluckor :)...Skönt att få gjort nått vettigt...Alicias rum behöver städas, men ingen idé när Alicia e där och leker..

Ikväll måste jag försöka komma i säng tidigt, ska upp innan sex imorgon... Har känt mig seg hela dagen idag..har haft ont i huvudet och varit väldigt trött..Vet inte om jag kanske har någon förkylning i kroppen eller nått...

Är sjukt chokladsugen med...men får klara mig utan det....Ska ju ner i vikt och då funkar det inte att äta massa choklad...Får ta mig en apelsin som tröst :)...


På fredag ska jag fixa iordning mig i håret...Ska både klippa mig + att göra ljusa slingor..Ska bli blond igen...Men vet inte hur jag ska klippa mig.. Kommer nog klippa mig till axlarna i alla fall..Har sjukt slitet hår...Funderar även på att klippa lugg..får hoppas på att det blir bra...


Nu ska jag mysa med Alicia en stund innan hon ska sova...

Puss & kram

Av Fanny - 14 november 2010 12:01

Älskar att sova..underbart e det..Förstår inte att jag kan vara så trött, men beror kanske på att man har barn som inte vill sova på natten??

Imorgon e det jobb igen, men sen e jag ledig på tis igen :)....


Ska se om jag får i mig nåt att äta.... Tindra har lite feber idag..min lilla skrutt...

Ska försöka ta tag i hemmet om en stund..,Igår kväll fick jag värsta rycket..Rensade i massa skåp & kastade massa skit...


Ikväll blir det ensam mamma söker..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards