Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Fanny - 3 november 2010 21:44

Nu e det snart dax för sängen, ska ju upp innan 6 imorgon..men slutar tidigt imorgon...Underbart ska det bli :)..

Ikväll har vi sett på Paradise hotel & bonde söker fru...


Natti natti...

Av Fanny - 3 november 2010 16:43

Vill du att andra ska prata om dig när inte du är i närheten??? Det vill INTE jag...Vill DU?? Värt att tänka på...


Nu har jag kommit hem ifrån en lååååång arbetsdag,,E helt slut...Min syster & pappa kommer snart & hämtar mig..Min syster har köpt en tv som vi ska åka ut till lysekil för att hämta...Den skulle kommit hem till henne, men det hade blivit något fel...

Maten står i alla fall i ugnen nu, skönt...så jag får äta när vi kommit tillbaka...


Nu kan jag snart inte vänta längre på att börja julpynta...längtar sååå mycket..Det e så mysigt med massa ljus & tomtar överallt...I år har vi ju två småttingar till, Nicole & Tindra..Deras första jul...Inte lätt att veta va man ska köpa till dessa små...Så nu e det massa barn i jul & Lukas ska fira med oss i år :)....


Måste ju nämna att min underbara svärfar fyller år idag..Massa grattiskramar till dig...


Puss & kram alla söta som läser min blogg & alla andra goingar där ute...:)

Av Fanny - 3 november 2010 06:09

Usch, vilket busväder det e...Har ingen lust alls att gå ut i detta väder...Men ska ju till jobbet..Hade hellre krupit ner under täcket igen...Har ingen lust alls att jobba...men men...Jobbar man inte så blir det inga pengar på kontot...


Nu ska ja ta & fixa iordning mig innan jag ska gå...

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards