Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Fanny - 17 november 2010 13:26

Snart e det dax att knalla till jobbet...Har fått storstädat hela lägenheten..Bakom tv-bänken & bakom soffan...Det va välbehövligt..Tänk va det samlas massa skit bakom sådant..Man orkar inte göra rent så ofta bakom dessa ställen...Men nu e det gort...Härligt att ha hunnit med att städa innan jobbet..Nu ska jag strax börja med maten så att jag får med mig en matlåda till jobbet :)...Hoppas på en lugn arbetskväll...:)..


Alicia e mycke piggare nu, så det e skönt...Men hon får hålla sig inne..Hon hostar fortfarande massor.... Inte roligt när dom små e dåliga..


Ha nu en underbar dag i det vackra vinterväder...

Puss & kram

Av Fanny - 17 november 2010 09:48

Stackars min lilla Alicia...Hon mår inte alls bra...Hon ligger här i soffan och dricker välling och ser på barnprogram....min lilla tjej...


Ska jobba kväll idag, sådär kul när man vet att Alicia e dålig..men men...

Får väl ta ett tag i hemmet nu..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards