Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Fanny - 11 november 2010 22:18

Nu e äntligen arbetskvällen gjord..skönt..Nu e jag ledig i hela tre dagar..Imorgon ska jag till sjukgymnasten för att få akupunktur igen, härligt e det :)... Känner att det gör nytta..Behöver inte alls lika mycket lugnande längre..så det e skönt...


I helgen ska ska jag mysa massor med familjen & fortsätta att julpynta :)..

Just nu e livet på topp :)...

Älskar våran lägenhet, trivs otroligt bra här i lilla Brastad :)...

Jag älskar min man och våra barn

Älskar min söta svägerska och hennes underbara familj..

Älskar min svärmor och min svärfar som alltid finns där :)...

Och älskar min söta syster Louise som alltid ställer upp :)...

Älskar även mina andra söta syskon :)..


Puss & kram på er :)

Av Fanny - 11 november 2010 12:49

Nu e det snart dax för jobb... Men det går lätt att gå till jobbet idag när jag vet att jag e ledig i tre dagar :)... Ingvar ska snart hämta Alicia ifrån dagis, då hon gått en lång dag där idag :).... Ska snart börja med maten så man får i sig lite mat innan jobbet...

Har fått städat lite här hemma idag, skönt...Nu när jag e ledig i några dagar ska jag fortsätta att julpynta :).... Nu regnar snön bort...Bara det inte fryser till på till kvällen...Det kan säkert vara lite lurigt på vägarna...


Nu ska jag mysa med Tindra lite... Tror jag ska ta och bada henne...

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards