Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 20 november 2010

bio

Av Fanny - 20 november 2010 21:26

Nu har vi varit på Harry Potter..Va tyckte jag då om den..Det e inte min favorit bland filmer, inte min typ..Men den va helt ok... Ingvar blev avundsjuk för att inte han fick följa med...Han älskar de filmerna...


Har fått städat hela lägenheten idag...skönt...får fortsätta imorgon & plocka... Har även hunnit med att tvätta några maskiner..

Nu sover i alla fall barnen så det e skönt...får se hur länge jag kan hålla mig vaken... Imorgon har vi inget planerat vilket e väldigt skönt...

Alicia va hos gittan förrut & lekte med Max...När Ingvar kom för att hämta Alicia så hade dessa två busungar målat hela köket med en blå penna; golv, bord, stolar, element osv..suck säjer jag...Så Alicia fick gå raka vägen in till sitt rum när hon kom hem..Känns ju inte bra när ens barn gör så hos någon annan... Man vill ju inte att hon ska förstöra andras grejor...men men..Inte mycke att göra åt nu...

Alicia åkte även pulka en stund idag med..men kallt som satan var det... Nu va hon inte rädd för att åka pulka i alla fall :)..


Måste bara säja att jag älskar mitt hår..Det e så friskt..Inga tover, det e bara att dra händerna igenom det..Detta va verkligen välbehövligt...


Nu ska jag vara lite social mot min man :)..

Puss & kram

Av Fanny - 20 november 2010 09:02

Idag blir det bio med syskonen+pappa :)....Ska bli trevligt..Det blir Harry Potter :)..

Alicia sitter & äter gröt...risgrynsgröt, hennes nya favoriträtt :)....:)...

Har tvättstugan idag, ska bli gött att få tvättat :)... Har massa spytvätt efter Alicia.. Hon hostar som hon spyr på nätterna..min plutt...


Somnade tio igår kväll..skönt..Va sjukt trött, så skönt att få sovit...:).. Ingvar har sovit på soffan i natt...Han somnade ifrån allt, data, tv...Så jag lät han sova på soffan..Va riktigt skönt att ha sängen för sig själv, sorry älskling :)...


Nä, nu ska ag göra lite nytta..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards