Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Fanny - 2 november 2010 21:06

Vad tycker ni om dessa ringar??

 

Av Fanny - 2 november 2010 20:11

Nu e det snart natten för min del...E så sjukt trött & e så sugen på godis, men men....Jag ska verkligen kämpa denna gången & inte vika mig för suget... Ingvar va så rolig förrut..Han kom med en rolig kommentar...Men älskling, om du ska gå ner massa i vikt så försvinner ju dina tuttar, det vill jag ju inte, så du får inte gå ner i vikt, haha...söt han e...Men sorry älskling...Jag ska gå ner i vikt :)...


Nu säjer jag hejdå för idag...Ska ta & hångla upp kudden :)..


Puss & kram

seg

Av Fanny - 2 november 2010 17:39

Fy, va seg jag känner mig...e så trött... Hade kunnat sova hela dagen...men får ju passa på att mysa med familjen när jag e ledig....Har inte orkat städa idag..Men har fått tvättat 5 maskiner, så nu har vi rena kläder...skönt de :)....Väntar på att Ingvar ska komma upp med tvätten så att jag kan få vikt den & lagt in allt i garderoberna...Har även fått bäddat rent i alla sängar...Skönt att få lägga sig i rena lakan sen :).....Imorgon e det dax för jobb igen...Jobbar till fyra imorgon, mindre kul, men bara att bita ihop... Längtar till helgen..Då e jag ledig i hela 3 dagar :)...Underbart ska det bli...


Ikväll blir det paradise hotel :)...

Puss & hej :)

Av Fanny - 2 november 2010 13:49

Fy, vilken seg dag...Kan det aldrig sluta regna??

Ska snart gå ut i detta väder...Ska snart ner till vårdcentralen..Ska ju snart få akupunktur... Håller på att tvätta..Skönt att få tvättat upp allt :)...

Har precis ätit mat...mums...Efter att bara ätit två knäckebröd idag så va det sjukt gått med mat nu...


Puss & kram

Av Fanny - 2 november 2010 09:39

Idag e det dax för akupunktur igen...ska bli gött :)...

Underbart att vara ledig...fick dock ingen sovmorgon...ska försöka städa lite idag..får se när lusten infinner sig...

Hade tänkt att gå ut med barnen idag, men inget uteväder...Det regnar..typiskt att det ska regna när man e ledig...inte mycke att göra åt...


puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards