Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Fanny - 5 november 2010 21:52

Alicia busar med lillasyster Tindra


Här kommer lite bilder:

          Älskar mina barn sjukt mycket :)

Av Fanny - 5 november 2010 17:52

Sååååååå sjukt underbart med helg....E ledig i hela tre dagar nu, sjut skönt ska det bli..

Somnade i soffan efter jobbet idag..Det va inte dumt...så nu e jag pigg :)...Har storstädat badrummet idag....Nu ska jag ta hand om disken tänkte jag...

Sedan blir det lite fredagsmys med lite mumsig frukt :)... Tycker jag e så duktig som inte äter nåt godis..Men har fått jättedålig hy sedan jag började äta nyttigt, men det ska ändra sig förhoppningsvis...

Imorgon blir det fest hos Therese & Daniel..Det ska bli kul...Det e inte allt för ofta som man e på fest :)..Min snälla syster ska vara barnvakt...Vi tänkte baka nyttig pizza, hoppas på att den blir god...:)...


Ikväll blir det mys framför idol :)...


Puss & kram

Av Fanny - 5 november 2010 06:17

Godmorgon på er...har precis käkat några knäckemacker :)..Barnen sover så det e alldeles lugnt..härligt e det..Snart dax att bege sig till jobbet...E så sjukt trött...Hade gjort vad som helst för att få sovmorgon :)...Men e ledig i tre dagar efter denna dagen...Ska blå så skönt :)... Så imorgon har jag bestämt att jag ska ha en låååång sovmorgon :)...


Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards