Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 30 november 2010

Av Fanny - 30 november 2010 22:55

Nu ligger jag i soffan..e helt slut efter denna dagen... Har varit fullt upp hela kvällen på jobbet..men så e det.. Arbetskvällen började med personalmöte i några timmar... Fick i alla fall sovmorgon idag, härligt...Sedan kom Tessan och Max på besök i några timmar :)...Det va mycket trevligt, även om jag inte kunde vara jättesocial då jag va stressad att hinna med allt till jobbet..Va tvungen att slänga ihop lite mat, så att jag fick med mig en matlåda :)...


Imorgon e det den första december...Tänk va fort det går...Snart jul..Längtar jättemycket...De mesta julklapparna e i alla fall klara så det e skönt :).. Jul för mig e massa mys med familjen, älskart... Imorgon tänkte jag att jag och Alicia ska klä granen :)..mys... Till helgen när jag e ledig så tänkte jag att jag och Alicia ska baka pepparkakor...


Och hur går det då med Alicias potträning?? Det går kanon :)... Hon har gått utan blöja hela dagen..Hon sätter sig på pottan när hon e kissnödig :).. Hon blir så stolt när hon kissat på pottan, hon ropar, titta, kom jag har kissat pottan :)...min söta tjej...


Nu ska jag strax hoppa i säng...Ska upp tidigt imorgon...Börjar 6:45 imorgon...

Har haft med mig en praktikant idag, söta Astrid :)..Hon ska hänga med mig imorgon med..Ska även på samtal med hennes lärare imorgon med, min gamla lärare :)..Men det ska nog gå bra... Ska även få akupunktur imorgon, härligt :)...


Puss & kram alla söta :)

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards