Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Fanny - 4 november 2010 19:37

Asså, jag fattar inte varför ni tar åt er?? Det handlar inte om er...Jag struntar helt i er.... Jag har inte gjort er något.....Jag måste ha träffat en öm punkt eftersom ni så tydligt tar åt er.


Nu till nåt annat....

Har kollat på lite recept på nyttig pizza...Detta ska jag testa i helgen...Ska byta ut vetemjöl mot grahamsmjöl, ta rökt skinka istället för bacon & använda fettsnål ost...Så får se om denna pizzan blir god :)....

Imorgon när vi ska ha fredagsmys så ska jag ordna en tallrik med massa olika fruktsorter istället för en skål med chips :)...


Nu börjar strax robinson...


Puss & kram

Av Fanny - 4 november 2010 17:06

Har varit igång hela dagen..Jobbade till två...Sedan när jag kom hem så tog jag med barnen ut...Det har varit underbart väder idag :)... Men det va inge kul att vara ute själv så vi gick hem till Therese en stund....alltid lika trevligt :)... Alicia har lekt som bara den med Basse...Hon va helt slut när vi kom hem...Hon satte sig bredvid mig i soffan & somnade efter några minuter..min plutt...

Vi har fått i oss lite mat i alla fall :)...


Ikväll blir det paradise & robinson...Imorgon e det jobb igen..Men det kommer gå lätt att gå till jobbet när jag vet att jag sedan e ledig i tre dagar :)...


Puss & kram

Av Fanny - 4 november 2010 06:14

Nu ska jag snart till jobbet...Alicia vaknade före fem idag..Ingen höjdare..

Har precis druckit varm kakao & ätit två knäckebröd...Så nu står jag mig förhoppningsvis en liten stund i alla fall...


Nä, här kan jag inte sitta..Får slänga på mig lite kläder..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards