Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Fanny - 16 november 2010 22:24

Jag och Ingvar har suttit och sett på filmen kommisarie späck...Det e en parodi på beck..Den va faktiskt ganska rolig :)...Tycker jag du ska se på :)...

Nu sover i alla fall äntligen våra barn...Hoppas att Alicia e bättre imorgon..Ska jobba kväll imorgon... Nu e det snart sängen...e så trött..


Puss & kram

Av Fanny - 16 november 2010 17:02

Min lilla Alicia har blivit jättedålig...Hon har 40,3 i feber...Det gör ont i en mammas hjärta :(..Hon har spytt i mängder...Måste hålla koll på henne så att febern går ner av alvedonen och så att den inte blir värre... Hon fick fullständigt panik när jag skulle ta febern på henne i rumpan..Det har aldrig varit några problem annars...Så får överväga att köpa en örontermometer...Jag har en, men den e helt värdelös så får köpa en dyrare variant på apoteket...Mitt lilla hjärta.. Ingvar skulle i alla fall gå iväg och köpa glass till henne, så att hon får lite svalkande...


Har nästan precis kommit hem ifrån personalmötet...Var ett mycket givande och bra möte måste jag säja :)... Nu håller jag på att tvätta... Har precis fått lagt Tindra med, hon e inte heller kry...Hon har skrikit för Ingvar i 2 timmar, men nu har hon somnat i alla fall....


Nu ska jag ta tag i städningen & sätta mig hos Alicia en stund som ligger nerbäddad och ser på de 101 dalmatinerna...


Puss & kram

Av Fanny - 16 november 2010 09:21

fy, va jobbig Alicia har varit idag..hon har varit så grinig och arg...men nu e hon på dagis i alla fall efter mycket om och men... Tindra äter en macka, men de mesta av bitarna hamnar på golvet :)..hon ska snart få en tallrik gröt...

Jag ska snart gå till sjukgymnasten för en ny omgång av akupunktur :).. Sedan vid två så ska jag gå på personalmöte på jobbet...

Annars så ska jag ta tag i städningen här hemma...det behövs, men har ingen lust...Får ta det i eftermiddag...


Nu vill Tindra ha gröt

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards