Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Fanny - 18 november 2010 22:37

Nu ropar sängen... Barnen somnade vid halv 8... Tindra efter massa skrik.. Man lägger henne i sängen med nappen, hon plockar ut nappen och ställer sig upp och skriker, vi går in till henne och gör samma procedur om och om igen och tillslut somnar hon...Det e samma visa varje kväll...Det e konstigt, de e jättetrötta, men ändå så vägrar dom att sova..

Hoppas på att Alicia får sova i lugn och ro i natt utan en massa hosta....

Ser framemot morgondagen då jag ska fixa mig i håret :)...


Puss & kram på er alla nattugglor :)

Av Fanny - 18 november 2010 16:56

japp, då va denna arbetsdagen slut..skönt...Fick en ångestattack på jobbet idag, men tur att jag har med mig mina supertabletter så nu mår jag bra igen och ångesten e som bortblåst...

Ikväll blir det att slappa framför tv:en framför paradise, byggfällan och lyxfällan :)..härligt...

Imorgon ska jag klippa och slinga håret hos bella... Ska verkligen unna mig detta nu...Mitt hår e ett enda rassel så massa hår måste bort, men det växer snart ut igen :)...och jag ska äntligen bli blond igen :)...


Vill berömma min söta syster Louise som kämpar med att gå ner i vikt...Hon har gått ner flera kilo redan...:)..bara att fortsätta så...Vill ha nåt träningsredskap så att jag oxå kan få tid till att träna...


Det har varit en jobbig natt i natt..Alicia har hostat så att hon spytt, min skrutt... Hoppas att det snart blir bättre...

Nu ska jag ta tag i disken

Puss & kram

Av Fanny - 18 november 2010 06:03

Godmorgon...

Klockan e bara sex och jag e såååå trött... men jag piggnar säkert snart till... Snart dax att gå till jobbet... Arbetskvällen igår flöt på bra :)...

På lördag kanske jag ska gå på bio med syskonen, Harry Potter...Kan bli kul :)...

Imorgon e det dax att fixa sig i håret...ska bli kul...

Skriver mer ikväll..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards