Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Fanny - 10 november 2010 20:31

Vilka bönder det e med i år?? De verkar ju inte riktigt hundra :)...Men dom e säkert jättefina människor...Man ska ju inte döma någon i förhand.. Jag tror faktiskt att det finns någon för alla :)..Bara att hoppas att dom finner kärleken...:)...Alla e värda sin stora kärlek..Jag har funnit min :)...


Ikväll blir det nog att lägga sig tidigt...


Puss & kram

Av Fanny - 10 november 2010 17:06

Fy, va trött jag e..Har gått som i en dimma hela dagen idag..Har inte fått sovit många timmar i natt...Tindra har sovit oroligt... Jag har även världens mensvärk...Har knappt kunnat stå upp ibland..Men bara att le och se glad ut på jobbet... Mitt humör e inte heller på topp med för lite sömn och ont så in i........ Hoppas att denna natten blir bättre..... Imorgon jobbar jag kväll...Sedan e jag ledig i hela tre dagar...Jag har tagit semester i helgen...Underbart ska det bli... Jag ska bara umgås & mysa med familjen :).... Vi har i alla fall fått i oss mat och disken e gjord..Så jag kan slappna av en stund nu i alla fall...


Hörde på radion förrut att en kvinna dött efter att ha blivit satt i en fyllesäll...Men hela grejen e att hon inte hade druckit...Hon hade fått en hjärnblödning...polisen försvarade sig med att hon hade samma symtom som en väldigt berusad person.... De får väl för fan kontrollera alkoholhalten i blodet... Polisen kommer då undan med allt..De e så jäkla patetiska...Polisen gör ju aldrig något fel, bullshit... Den här kvinnan hade kanske varit i livet om hon kommit till sjukhuset istället att bli satt i en jävla fyllesäll. Vi bor väl i Sverige?? Sådant ska väl inte få hända i Sverige 2010??


Ikväll blir det paradise och bonde söker fru :)...


Puss & kram på er

Av Fanny - 10 november 2010 06:10

Godmorgon på er...Klockan är strax efter sex..fy, va tidigt..Ska snart till jobbet..Det e en lång dag idag :(..

Hur gick det då att jobba igår?? I snöovädret??

Det gick bra, men det va sjukt va det snöade..Man fick verkligen köra sakta... Jag kan förstå att det händer olyckor, med tanke på hur folk kör... Man kan inte köra som om det vore sommarväglag..Man måste ju anpassa hastigheten efter hur väglaget e..Men det har inte alla förstått...

Nu ska man snart ut igen för att köra i detta :(...Men det ska nog gå bra hoppas jag..


Jag blev fast i en debatt som gick på tv:en igår. Den handlade om det programmet "ung & bortskämd"... Jag förstår inte hur föräldrarna åker hem till sitt vuxna barn för att städa, diska & laga mat etc...När man e 18 och över de så är man vuxen..Men dessa personer e fortfarande barn...De vill inte hjälpa till för att det e tråkigt osv..Den ena sa att hon tycker det e äckligt att rengöra toaletten...Men det e ju sin egen skit hon ska städa i...Blir bara irruterad när jag ser sånt...Men vem tycker det e kul att städa?? Men det måste man ju...Hur ska barnen någonsin bli vuxna om föräldrarna gör precis allt...?? Det e väl bra om man har en bra relation till sitt barn, men lär då ungen att hjälpa till...Hur ska man klara sig på ett arbete om man inte vet hur man städar,diskar osv...Dessa ungdomar tror att dom kommer att bli kända & att de kommer att bli rika så att dom kan anställa hemhjälp osv...De lever i en fantasivärld anser jag..Väx upp! Livet e inte alltid skoj.. så, nog om detta...


Tindra har sovit jättedåligt i natt..Hon har vaknat hela tiden...så jag undrar hur denna dagen kommer att bli..Ögonen går i kors....men det e så att ha barn..Imorgon jobbar jag kväll igen...


Nu bär det snart ut i kylan igen..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards