Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Fanny - 12 november 2010 19:06

Nu e det julfint här hemma :)... Måste dock köpa några nya adventsljusstakar och lite mer tomtar, så blir det kanon här :)...Mina adventsljusstakar fungerar inte :(...

Alicia blev så glad över alla tomtar :)...

Nu sitter Alicia i badet & Tindra står vid badkakret och tittar på Alicia :)...

Nu börjar snart idol, ska bli skönt att bara slappa nu efter att ha grejat massor...Får fortsätta att städa imorgon :)...Känns som det aldrig blir klart..


Puss & kram på er :)

Av Fanny - 12 november 2010 10:20

Nu har jag precis kommit hem ifrån akumpunkturen..E så svårt att beskriva känslan när man får akupunktur och hur det känns efteråt...Det känns som att jag går på moln... Det e massa måbra hormone som sprids i hela kroppen..

Alla som har ångest borde testa detta, jag lovar, det e värt det :)...


Idag blir det tackos till middag..mums...Ingvar blir nog inte så glad..Han e inte allt för förtjust i det :)...men jag älskart :)...


Idag vaknade Alicia halv 6..Så jag e helt slut..Hon låg i sängen och ropade efter välling, så det va bara att göra en flaska... Men dessvärre så hostade hon jättemycket så hon spydde upp vällingen igen... Båda mina flickor e jätteförkylda... Alicia sitter och äter en macka, ska oxå ta mig en... Efter de tänkte jag ta med mig Tindra in till sängen och hoppas på att hon e lika trött som jag så att hon vill sova en stund..Hon vaknade oxå tidigt idag... Nu när jag e ledig hela helgen ska jag hårdträna Alicia till att gå på toaletten...Jag har ställt en liten pall neranför toastolen så att hon lätt ska komma upp på den...Senare i eftermiddag ska jag nog ta och sätta upp lite mer julsaker :)...


Hörs ikväll igen..

Puss & kram

Av Fanny - 12 november 2010 08:04

Nu ska jag snart iväg på akupunktur :)...E så trött...Vill sova mer..Båda barnen e vakna,,Det ser ut att vara trist väder idag... Idag blir det nog en lugn dag, men ska dock tvätta... Skriver mer senare..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards