Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Fanny - 27 november 2010 21:27

Har suttit hela kvällen och slagit in julklappar. Får passa på medans barnen sover.. Alicia e eld och lågor över alla julklappar som e överallt :).. Imorgon tänkte jag att jag och Alicia ska klä granen, mys... Sedan blir det jobb hela kvällen... Vi ska ha lite glöggmys med pepparkakor på jobbet imorgon :)..

Tänkte försöka hinna med lite pulkaåkning med Alicia med...Men Tindra får vara inomhus...Hon e så förkyld...Den måste gå över någon gång... Hon e vansinning varje gång jag ska ge henne näsdroppar, men det e inget emot när jag ska suga ur snoret ur hennes näsa, men det e säkert obehagligt...men hon sover bra när denna proceduren e gjord :)...


Nu ska jag och älskling spela lite wii..e jätte kul :)..


Puss & kram

Av Fanny - 27 november 2010 16:46

Detta har varit en riktigt seg och en låååång arbetsdag...e helt slut...Har haft blöta skor på mig hela eftermiddagen så jag va stelfrusen när jag kom hem... Har även fått svinont i halsen, det fattas bara de...Har varken ork, lust eller råd att vara sjuk, men men..Hoppas det går över snabbt..Ska jobba kväll imorgon så det e skönt med sovmorgon. Då behöver jag inte tänka på att jag måste lägga mig tidigt, men kommer nog ändå slockna tidigt... 

Har varit värsta snöovädret idag, inte gilla...usch & fy... Men vi har fått köpt en pulka till Alicia så imorgon tänkte jag att det får bli lite pulkaåkning :)..


Nu ska jag sträcka ut mig i soffan..

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards