Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Fanny - 29 november 2010 22:55

Idag har det varit tyst på bloggfronten, men har inte haft någon lust idag... Va ute med Alicia en stund förrut... Hon fick åkt lite pulka...Hon ville dock gå in ganska snabbt...Hon gillar inte kylan alls...Tog på henne massa kläder, men hon tyckte det va kallt ändå.... Åkte ut till Lysekil en sväng med bästa svärmor och med min söta svägerska...Fick köpt massa mat till Tindra :)...Skönt, nu har hon mat hela månaden i alla fall :)...Det e så skönt att slippa tänka på de... Nu ikväll har vi inte gjort så mycke annars..har sett på tv...Nu spelar vi super mario, det e gööör kul :)... Alicia vägrar sova då hon somna i soffan förrut..men men...Vi som tänkte ha lite vuxenmys..


Det stod en rolig artikel i bohusläningen häromdagen... Det stod att barnmorskor tycker att de har en dålig arbetsmiljö..Att ljudnivån är för hög då alla blivande mödrar skriker så mycket under förlossningen.. De hade mätt hur hög decibel det va i förlossningssalen... Tyckte det lät lite roligt... Det gör ju ont att föda barn, eller hur?? Man skriker för att det gör sååå jävla ont?? Klarar man inte av det får man söka sig till ett annat yrke :)...


Nä, nu ska jag vara lite social..

Puss & kram

Av Fanny - 29 november 2010 08:42

Usch va jag fryser...E svinkallt i lägenheten..Det drar ifrån fönsterna... Hade kunnat sova i några timmar till...e så trött...

Det va inte roligt att jobba igår, köra i all snö, fy vilka snödrivor det va..Skönt att vara ledig idag i alla fall...

Idag har jag inget planerat..skönt de...

Skriver mer senare

Puss & kram

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards