Mitt liv, mina tankar, min blogg

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Fanny - 8 november 2010 22:20

såg på det nya programmet ung & bortskämd förrut... Blir helt mållös när jag ser det...Tänk att det finns sådana ungdomar... Förstår inte föräldrarna..Det e ju deras fel ifrån början...De gör ju inte sina barn en tjänst genom att göra allt åt dom...suck säjer jag...Bortskämda ungar, som aldrig lyft en finger...Fått allt serverat på ett silverfat...


Nu ska jag snart hoppa i bingen :)...e så trött...ska lämna Alicia på dagis imorgon bitti, sedan blir det jobb hela kvällen...


Puss & kram

Av Fanny - 8 november 2010 17:15

Så här ser mitt kök ut just nu..visst börjar det bli mysigt :)

 


Så här ser mitt vardagsrum ut just nu :)..Dock e ena glödlampan sönder :)

 

Av Fanny - 8 november 2010 15:57

Nu har det börjat att bli lite julfint här hemma..Julgardinerna har kommit upp :)...mys...Tänkte gå till förrådet & hämta lite mer julsaker...Får nog ta & sätta på lite julmusik med :)...Alicia blev helt till sig när hon såg julgardinerna med tomtar på, hehe... Jag struntar i vad alla tycker...Jag vill sätta upp julsakerna nu, så då gör jag de :)..E ju såååå mysigt...


Imorgon ska jag jobba kväll :(..men men..sånt e livet...


Puss & kram alla julälskare :)

Av Fanny - 8 november 2010 10:58

Fy, va jag fryser...Ligger under täcket i soffan & bara myser...Ska snart göra mig lite varm kakao..

Alicia e på dagis idag...Hon tycker det e så roligt där :)...


Funderar starkt på att börja julpynta idag, e jag knäpp?? Haha... Men det e bara 22 dagar kvar till första advent..:)..Älskar julen...


Det e fint väder idag med..så det blir nog att gå ut en stund idag & njuta av det fina vädret :)...


Puss & kram alla söta där ute :)..

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards