Mitt liv, mina tankar, min blogg

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

Trött

Av Fanny - 15 november 2010 06:15

Fy, va trött jag e... Snart dax att knalla till jobbet..Jobbar en lång dag idag... Hade hellre krupit ner under täcket igen... men men..Hoppas på en lugn dag, sådär lagom lugn...Det får inte vara för lugnt och det får inte heller vara för mycket att göra...Lagom e bäst... Nu ska jag ta och packa väskan.... Hörs ikväll igen..


Puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 30 november 2011 18:15

Ska jag återuppta bloggandet?? Har inte haft nån lust alls... Men det kan vara skönt att skriva av sig :)...   Nu ligger jag i soffan o lyssnar på musik med massa levande ljus som doftar gott :)... Älskar doftljus :)... E så trött på detta ...

Av Fanny - 16 oktober 2011 18:02

E i full gång med brödbak... Töserna får hjälpa till :)...   Har jobbat hela dagen, men nu e denna arbetshelgen över... Men jobbar imorgon med...   Måste storstäda här hemma...men finns ingen ork till de... Får ta ett ordentligt städ på tisda...

Av Fanny - 14 oktober 2011 20:19

Nu börjar snart min jobbhelg..Upp tidigt imorgon.... Igår va det en jobbig kväll på jobbet :(...   Har ingen större blogglust..får se när den återvänder... Har ingen energi till nåt just nu...e så trött....:(...   Nu har minusgraderna komme...

Av Fanny - 12 oktober 2011 22:01

Detta blev resultatet av fotograferingen på dagis.. Blev supernöjd...         Visst har jag vackra barn?? ...

Av Fanny - 12 oktober 2011 20:32

Tindra är så full av bus :)... På dagis har dem fått lägga Tindra i en vagn på vilan då hon går runt och väcker alla barn genom att ta deras nappar när hon ligger i sovsalen:)... Min busunge :)   Idag har vi varit på Alicias dagis för att ta kort...

Presentation

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Vem vill du ska vinna big brother??
 Christian
 Sonia
 Peter
 Madde
 Katerina
 Simon
 Sara
 Martin
 Gurkan

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Min Gästbok

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards